Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

MaryLou
Rozkręcił sie nam "maładjec" Wojtiszka,nu nu..:)))
Gdyby to niebylo tragiczne,to byloby smieszne.

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Wiem Lwiczko, ale śmieję się przez łzy. Ciągle mam też nóż w plecach, który wbił mi Sputnik, swoimi ostatnimi komentarzami o Ukrainie. Poza tym wydaje mi się, że w ciągu tych ostatnich 6 dni przybyło mi siwych włosów...

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

MaryLou
Nie czytałam co tam Sputnik wymyslił...ech...Ja sport analizuje i sytuacje naszych pilkarzy w Rosji, no cóz, nie mozna tez zapominac o swej kondycji psychofizycznej....Jakies filmy sprzed lat ogladam...No i jak przewidzialam kilka godzin temu...Abramovic jako 1szy z oligarchow przekaze kase dla Ukrainy..ze sprzedazy Chelsea...

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Tu mam pewne obawy tak na 50/50 czy to fake.

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Co Ty gadasz 'Stary' :))) Jaki nóż w plecy?

Żadnych złych intencji nie miałem!!!

Wątpliwości jedynie z którymi się podzieliłem. Rozumiem, że sprawa dot. z niedzieli o Dw. Zachodnim i podziękowałem za wyjaśnienie moich wątpliwości. Ok!

Mogłem coś przeoczyć gdyż od poniedziałku coś dziwnego się dzieje z moim zdrowiem.

Otóż! Wieczorem mam temperaturę 39,3 a rano 36,7.

Miałem kontakt telefoniczny z 5 osobami i 6 w pracy i to samo mają...

Od razu przytemperuję zapędy zwolenników teorii spiskowych :)

2 osobniki niezakeczupowane cudownym eliksirem miały to samo.

Swoją drogą co znaczy 'zakeczupowany'?
W mojej ocenie to mocny krindż!

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

MaryLou
Obserwuj sie.
Teraz zmiana nazwy z zakeczupowani na zaczepieni.
A kto? Wiadomo,pierwszy ruski troll foruma obok:)))
I tam,lepiej posluchac mądrali ,ale gadaja o aktualiach../////https://www.youtube.com/watch?v=-cbM8UbFkqY

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Sputnik
Dzięki za informację 😎 Grunt to być na bieżąco w sytuacji 😉

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Nic tam nie nie wykombinowałem tylko zdałem relację z Dw. Zachodniego w Warszawie.

AFERA urosła, że olaboga...

http://multi-forum.217.s1.nabble.com/O-co-tu-chodzi-Sprawa-dot-konfliktu-na-Ukrainie-tt35044.html

12345678 ... 11