Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

MaryLou
No cóz,opisałes jak bylo...Nocowalam w tym hotelu dworcowym w 2019 jak jechalismy na Bialorus...Juz wtedy czulo sie, ze jest to ukrainski dworzec i hotel..wrazenia cienkie,ale logistyka nakazywala.. Nie dziwie sie,ze mlodzi odreagowywali w tych pierwszych dniach wojny...To byl szok.
Alez ciekawie gadaja o ukrainskich,rosyjskich pilkarzach...Krycha rozwalil system. Zbuntowal wszystkich obcokrajowcow w zespole.https://www.youtube.com/watch?v=-cbM8UbFkqY

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Nie będę zakładał nowego wątku więc wrzucę tu...

Typowy wyznawca teorii spiskowych to samotna 'madka' 500+ na bezrobociu od kilkunastu lat lub facio typu lotek co żyje ze spadku, który się wypiera, że idzie w teren - ta! Po czteropak harnasia.

Wyznawca teorii spiskowych w życiu nie uwierzy nauce, latach badań ale Facebookowi już tak i treści tam się pojawiających.

Szczepionki to trutka na szczury ewentualnie sól fizjologiczna...
Do wyboru do koloru wg uznania.

Ale! Podniosła się radioaktywność więc pijemy płyn Lugola do dna!

Nim wypijeta... to obejrzyjta bo nie chce mi się pisać, sorry :)

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Szuwax nakreślił mi kilka spraw i uważałem temat za zakończony!

Po tym materiale, choćby.

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

„Ważne: W ostatnim czasie w przestrzeni publicznej pojawiało się wiele informacji dotyczących udziału polskich samolotów w wojnie za naszą wschodnią granicą.

Wszystkie te wpisy mogły być częścią wojny dezinformacyjnej i zostały zdementowane przez Piotr Müller i Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych”.

Źródło: https://www.facebook.com/WeryfikacjaNASK/posts/111271604831714

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Sputnik
Mam skaner radiowy na nasłuchu i nic się nie dzieje po za zwykłą kontrolą obszaru :)

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

„Krótka piosenka o dezinformacji”

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Sputnik
👍

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa