Historia pewnego fake newsa

Re: Historia pewnego fake newsa

Lwiczka9 napisał/a
Mnie kiedys uczono,ze o godnosc walczy sie siła lub godnoscia osobista. Tak,to prawda,ze ta druga forma jest trudniejsza i ja przez wiele lat staralam sie na forach tak wlasnie postepowac. Dopiero od jakiegos czasu  skonczylam z poprawnoscią wobec chamstwa forumowego. Oczywiscie reagowanie chamstwem na chamstwo nie jest drogą. Omijanie takich ludzi tez nic nie daje.  Nie staram sie jednak zadawalac interlokutorow. Dobre obyczaje owszem,ale jesli tez sie z tym spotykasz. Zreszta,dobre obyczaje,czyli ę i ą przez bibulke to tez nie o to chodzi. Trzeba sie spierac, nawet w sposob dosc brutalny jesli do szanownje glowki nie docieraja argumenty. Ale...Ty to wszystko wiesz, i uwazam ze naprawde od lat bardzo sie starasz jesli chodzi o poziom dyskusji. Mysle,że gdyby ludzi na forum nie pytac o poglady polityczne,i gdyby sami o tym nie "klepali" to ...mogloby byc "poprawnie". A tak to jest jak jest...Polityka dzieli nas,niestety.
Lwiczko, dzięki za mądry komentarz. To, co robicie na innych forach, mnie nie interesuje. Tutaj natomiast założyłem sobie, że nie będę tolerował inwektyw, chamstwa itp. (obojętnie czy w wykonaniu wrogów, czy przyjaciół). Uważam, że na każdy temat da się rozmawiać w miarę spokojnie (choć jest to bardzo trudne), a jeśli nie da się, to może lepiej pomilczeć :)

Re: Historia pewnego fake newsa

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczko...nie bedzie juz luzu...bo nie bede pisac  tam wiecej...ta kanalia wszystko weszy z nudow...to nie byl jej  watek przede wszystkim...niech to forum pojdzie z dymem jak w oswiecimiu!!!...

Re: Historia pewnego fake newsa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Szuwarku,usun jeszcze ten pierwszy wierszyk poety..:))
Jak na razie przeniosłem do kosza tylko jeden komentarz Hienki <<--

Re: Historia pewnego fake newsa

Mi odpowiada formuła tego forum,bo nic tu nie jest robione na siłe,i nie ma jednego "prowadzącego" czy "okupujacego" forum,w przeciwienstwie do NA,gdzie przez lata tematy narzucał Lot. Taka dyktatura mi nie odpowiada. Zle jest gdy jedna odsoba zawlaszcza forum i wyglada z szafy. Boje sie,abym sie taka tu nie stała:)))Bede sie starac:)) zawsze znajdzie sie jakis sympatyczny interlokutor czy dzis czy jutro lub pojutrze.

Re: Historia pewnego fake newsa

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Nie wiem co tam dzis sie wyrabialo, ale rzeczywiscie niełatwo tam funkcjonowac. Nie ma juz takiej atmosfery jak kiedys i juz nie bedzie nigdy.  Cieszmy sie,ze mozna gdzies popisac,choc miejsca w sieci jest duzo.  Wiadomo,ciagna nas ludzie,a nie samo pisanie.  Albo po prostu kłoc sie tam,a tu na wesolo:))) A moderzy,hmm..to moderzy,na jednym wozku jada,wiadomo...Ale co nas to...

Re: Historia pewnego fake newsa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
PowtArzasz sie jak robot...i tez nie mozesz zyc bez tego forum tak naprawde...czemu nie kasujesz wszystkiego?...i tak trzymasz sztame z ta [wymoderowno] serenity...
Skasować wszystko, to byłoby jakieś rozwiązanie (bo ile można się kopać z ludźmi), chociaż teraz nie miałbym sumienia — po tym, jak Dario zostawił tutaj swoje wątki — galerie o Łodzi itp. Prędzej oddałbym sznurki forumowej władzy w jakieś inne ręce i dopiero wtedy poszedłbym sobie w diabły...

Re: Historia pewnego fake newsa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Wyzwalam ich tam od bydla...zreszta mozesz sobie przeczytac...bo ta [wymoderowano]. niby dala do kosza...ale wstawila w Ramki zeby kazdy widzial!... co za [wymoderowano]. I ten  [wymoderowano]. ilum tez juz musial wpieprzyc swoje trzy  grosze:/!...

Re: Historia pewnego fake newsa

Skasuj moje wypowiedzi ...bo zachowujesz sie dokladnie tak samo jak ta franca...
12345