Historia pewnego fake newsa

Re: Historia pewnego fake newsa

Albo to jest fajne:

Polecam cały artykuł albo film  na blogu "Czas dżentelmenów"<<--

Re: Historia pewnego fake newsa

Nie Pokazuj mi cudzych mysli ok?...mam nadzieje ze nie jestes tak porypany jak ta [wymoderowano] serenity...co za [wymoderowano] z niej://...

Re: Historia pewnego fake newsa

Mnie kiedys uczono,ze o godnosc walczy sie siła lub godnoscia osobista. Tak,to prawda,ze ta druga forma jest trudniejsza i ja przez wiele lat staralam sie na forach tak wlasnie postepowac. Dopiero od jakiegos czasu  skonczylam z poprawnoscią wobec chamstwa forumowego. Oczywiscie reagowanie chamstwem na chamstwo nie jest drogą. Omijanie takich ludzi tez nic nie daje.  Nie staram sie jednak zadawalac interlokutorow. Dobre obyczaje owszem,ale jesli tez sie z tym spotykasz. Zreszta,dobre obyczaje,czyli ę i ą przez bibulke to tez nie o to chodzi. Trzeba sie spierac, nawet w sposob dosc brutalny jesli do szanownje glowki nie docieraja argumenty. Ale...Ty to wszystko wiesz, i uwazam ze naprawde od lat bardzo sie starasz jesli chodzi o poziom dyskusji. Mysle,że gdyby ludzi na forum nie pytac o poglady polityczne,i gdyby sami o tym nie "klepali" to ...mogloby byc "poprawnie". A tak to jest jak jest...Polityka dzieli nas,niestety.

Re: Historia pewnego fake newsa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Nie Pokazuj mi cudzych mysli ok?...mam nadzieje ze nie jestes tak porypany jak ta [wymoderowano] serenity...co za [wymoderowano] z niej://...
To czy jestem porypany, nie mnie oceniać. Dla jednych pewnie jestem ostro porypany, a dla innych trochę mniej albo wcale. Na pewno jestem uparty i jeśli sobie założyłem, że tym forum nie będę tolerował inwektyw, wulgaryzmów, to będę się tego trzymał i nikt mnie nie powstrzyma przed tym moim szaleństwem...

PS. A mądre myśli warto sobie czasami poczytać...

Re: Historia pewnego fake newsa

Lwiczka9
Szuwarku,usun jeszcze ten pierwszy wierszyk poety..:))

Re: Historia pewnego fake newsa

Lwiczka9
Aaa...ok,rozumiem juz dales  do kosza,ok:) fajny ten blog gentelmanow...

Re: Historia pewnego fake newsa

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko..mozna troche poluzowac,ale nie az tak:))))

Re: Historia pewnego fake newsa

PowtArzasz sie jak robot...i tez nie mozesz zyc bez tego forum tak naprawde...czemu nie kasujesz wszystkiego?...i tak trzymasz sztame z ta [wymoderowno] serenity...
12345