Historia pewnego fake newsa

Re: Historia pewnego fake newsa

Lwiczka9
Tak,przeczytalam. Ales odpalila torpede....Strach sie bac...Wez juz daj spokoj tam...Ale ja uwazam podobnie jak Ty. Nazwanie S. od gest......? Ostatnio mialam jej wizje w wysokich czarnych gest. buciorach...brrr...Moze przez film jaki ogladalam wczoraj...Upadek- o ostatnich dniach Hitlera w Berlinie...Straszny...To ciekawe  ze mamy podobne skojarzenia...hmmm..

Re: Historia pewnego fake newsa

Cos tak czuje od jakiegos czasu Szuwarku,ze ...ciazy Ci troszke forum...Rozumiem...Nie kasuj watkow Darria,ani innych ciekawych. I jakos dogladaj nas tu czasem...Postaramy sie nie przysparzac klopotow:))))

Re: Historia pewnego fake newsa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Skasuj moje wypowiedzi ...bo zachowujesz sie dokladnie tak samo jak ta [wymoderowano]...
A jak mam się zachowywać? Pozwolić, żeby ludzie na tutejszym forum obrażali się i obrzucali błotem? Przecież to byłaby powtórka z onetowskiej mordowni. Ja za takim forum (jak na Onecie) nie tęsknie...

Re: Historia pewnego fake newsa

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No widzisz...telepatia...franca jedna specjalnie tak robi...nie napisalam tego w jej Watku i watpie zeby ktos to zglosil!...ale Musi sie oczywiscie pokazac kto rzadzi itp...te babsko za wojny to by byl dopiero szmalcownik!://...

Re: Historia pewnego fake new

No kasuj  cala moja odpowiedz...bo to ze kasujesz tylko obelgi...a reszta zostawiasz jest bez sensu...to jest podobne do niej...ale ty nie jarzysz bos  facet...

Re: Historia pewnego fake newsa

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Jutro bedzie lepszy dzien! Dobrej nocy mimo wszystko..jest takie powiedzenie- drugi raz nie wchodzi sie do tej samej rzeki. łatwo powiedziec,trudniej zrobic..Spij dobrze mimo...Do niebawem!

[...]

Hieno, niestety w tej wojnie z Sereinity jesteś na przegranej pozycji. To jest jej forum (ona je sobie założyła) i ona ustala tam zasady... Masz wyjście albo się podporządkować, ale udać się na forumową emigrację, stanąć na czele opozycyjnego rządu na uchodźstwie albo założyć własne forum i pisać co Ci się tylko podoba...

Re: Historia pewnego fake newsa

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie bedzie...gdybys byla we wrocku to sama bym ci pokazala co zwiedzic...ale raczej do tego nie dojdzie...ave...
12345