Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Lwiczka9
Nowy regulamin Facebooka będzie obowiązywał od 25 kwietnia.Za złamanie regulaminu będą grozić surowe kary, w tym blokada naszego konta. Trzeba przyznać, że dobór słów nie pochwalanych przez Facebooka jest bezkontekstowy. Być może zatem stworzy się podobna sytuacja jak na rosyjskich forach internetowych, gdzie, by ominąć filtry wulgarności itp., użytkownicy po prostu pisali rozległe i poetyckie parafrazy, gdy chcieli komuś dopiec. Wszystko, jak widać, skończyło się z pożytkiem dla języka. Jeśli zaś jesteście zainteresowani prywatnością w sieci, zawsze możecie zabrać się za napisany przez "Komputer Świat" poradnik Jak skutecznie zapewnić sobie anonimowość w internecie.

Mysle,ze wkrotce na forach internetowych takze zagosci "pełna kultura" bez obrazania i szkalowania. Przecz z hejterami! Tu regulamin: https://www.facebook.com/communitystandards/introduction/
Ja akurat nie mam FB...ale...wiedza to skarb.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
to RODO które ma strzec prywatności stanie się zmorą portali społecznosciowych bo to jest miecz obosieczny juz wielu użytkowników pod wpływem tego nowego regulaminu likwiduje swoje konto-ten Regulamin jest tak skomplikowany i wymyślony pod m-in. fb

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
ja się obawiam tego, ze najpierw wybiorą osoby zdecydowane na kontynuację, a gdy one sie zdeklarują to portal zrobią płatny-niepokornych, nieposlusznych wyautują usuwając ich konto-ja gram na zwłokę i na razie cyrografu nie podpisuję

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Lwiczka9
Podobne mam przemyslenia...Facebookowicze maja co robic...Słusznie robisz z tym czekaniem..Milego darrio,zmykam,tez mam co robic...rozumiesz przed podroza..:)reisefieber..:))) Pozdrawiam!

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

moj profil jest regulaminowy i w 100% prawdziwy, ale ja nie lubię kagańca-dobrze by było gdyby fb wycofał profile fikcyjne i podejrzane-zobaczymy co z tego da się zarządzić w ustawieniach bo od tego zależy moja kontynuacja

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
ja przed kazda większa podróżą mam taki " raisefieber " czasem aż mnie to przytłacza- miłej i pełnej dobrych wrażen wyprawy:)

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Lwiczka9
Reisefibier jest okropne:))) co zrobic,trzeba sie uporac..////Ale jak juz zasiąde w pociagu...to...wow,juz sie ciesze:))) Dziekuje i do zobaczonka w maju,gdybym juz nie zajrzala przed podroza w piatek...Tobie takze wspanialej majowki zycze,nie zmarnuj jej:)

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Korzystam z fb bo często rozmawiam przez Messengera z zagranicą za free. Do tego jest mi przydatny. Ale mój jeden znajomy już kiedyś mi się skarżył, że został zablokowany na pewien czas  bo zamiast napisać "gej" napisał "pedał".
12345