Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
im najbardziej zalezy na zgodzie na rozpoznawania twarzy bo to podobno udogodnienie i super sprawa ale ja na to się narazie nie zgodzilem

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
ładny ten zielony awatarek? taki wiosenny

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Obydwoje daliście pozytywnego czadu tymi awatarami. Wniosły one na forum nutę świeżości i wiosny...

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
Też mi się podobają, obydwa :)

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
czyli podoba Ci się ta grzywka:) w nieladzie i to pasemko wlosów wchodzace na okularki-kobiety lubia trochę wlosów spadajacych na oczy-mnie to zawsze zastanawiało czemu

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
Awatarek fajny i grzywka mi nie przeszkadza, ale w realu taka opcja by nie przeszła - nie cierpię jak włosy wchodzą mi do oczu :)

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
eee, a ja myslalem ze takie Ci się  podoba-mogę zdjąc troche wlosow ze szkla okularowego, ale fryzury nie bede ruszac

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
No przecież napisałam, że ta grzywka w awatarku mi nie przeszkadza... proszę mnie uczesać tak jak było! ;)))
12345