Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
Wiem co to jest GIODO, ale RODO to pierwsze słyszę - czy to to samo?

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

to sa rzeczywiscie pokrewne zagadnienia bo ich celem jest ochrona danych osobowych-RODO ma byc batem na przedsiebiorcow nie dbajacych o bezpieczenstwo danych swoich podwladnych, czy firm i podmiotow gospodarczych czy administacyjnych szermujacych naszymi danymi w sposob nieupowazniony, ale ja w tym widze drugie dno czyli zwiekszony przeplyw danych wrazliwych oraz komasownie ich w jednym miejscu co zwiekszy ryzyko wycieku-hakerzy znajda na to sposob
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ogólne_rozporządzenie_o_ochronie_danych

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
Ja miałam szkolenie z GIODO i to już ponad rok temu, dotyczyło właśnie ochrony danych pracowników.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
no ale, czemu ja fb mam ujawniac swoje wyznanie, poglady, preferencje i pozwalac na rozpoznawanie mojej twarzy-czy to nie jest kolejne szufladkowanie ludzi-mnie g.obchodzi rynek reklamowo-promocyjny a wlasnie te wrazliwe dane fb bedzie wykorzystywal do szemranego marketingu, a jesli nie wyrazisz zgody to, good bye

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

sekretarz POP
Ten post był aktualizowany .
Nie bójcie się [mod] ujawniać swoich danych i informacji na wasz temat. To dla waszego dobra i bezpieczeństwa.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

A kiedy to ma wejść w życie? I czy to będzie się odbywać na zasadzie jakiejś nowelizacji w logowaniu? Nie bardzo rozumiem...

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sekretarz POP
pewnie praktykowales to na stazu w NRD u STASI- tam zbierano zapachy, DNA, wydzieliny, probki glosu czy odciski palcow od " demokrstycznych niemiaszkow " obysmy nie dotarli do tego samego etapu inwigilacji obywatela-nawet nie wiemy co juz o nas wiedza i chyba lepiej bo strach by bylo sobie nawet pier.dac po grochowce:)))

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
kazdy z nas dostanie od nich wezwanie do wypelnienia ankiety ktora bedzie nas z nimi wiazac bo podstawowe ustawienia beda niekorzystne i na wsztstko otwarte i dopiero wlasne ustawienia po akceptacji nowego regulaminu przywroca zludne poczucie prywatnosci-ja juz bylem tam skierowany ale odrzucilem te decyzje na pozniej-przypuszczam ze ich naciski beda sie wzmagac bo na te decyzje co dalej mamy tylko maj-ps.lwiczka to opisala na poczatku watku, wroć sie tam
12345