Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
najwieksze kontrowersje budzi opcja rozpoznawania twarzy i cos czytalem o lokalizacji uzytkownika w powiazaniu z komunikatami o naszej aktywnosci-trzeba dobrze zarzadzic swoimi ustawieniami bo wpadnie sie w ich lapy

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
Ale w jakim sensie "wpadnie się"? znaczy, że będą mnie zasypywać reklamami czy coś w tym stylu?

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
wlasnie tak, bo beda personalizowac twoje zainteresowania i preferencje i przysylac taki spam na adres mail-co do rozpoznawania twarzy to musze sie w to zaglebic ale podobno na razie mamy pelne prawo ( do czasu ) nie zaakceptowac tej opcji, ale fb na tym tak zalezy ze nie odpuszcza

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
Tylko, że ja na fb nie rejestrowałam się przez adres mailowy tylko przez nr tel.  Mojego maila nie znają.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
no to byc moze teraz od Ciebie tego adresu mail zażadaja-ode mnie w banku zażadali adresu mail, a jak sie wzburzylem i zapytalem czy mam taki obowiazek, to mi powiedzieli, ze jesli nie udostepnie im jego do korespondencji i przesylania wyciagow to obciaza moje konto ta operacja, 7zl miesiecznie

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
a tutaj masz taka glupia lamiglowke ktora sciagnalem z fb, rozwiaz to-zobaczymy ile Ci wyjdzie

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

To podam im ten lipny adres co się z niego i tu loguję :) A bank radziłabym zmienić, nie jesteś ich niewolnikiem. Mi rachunek prowadzą za darmo, a wyciągi sama odbieram przy okazji jak jestem a jak się długo nie pokazuję to przychodzą pocztą.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Hm, w szkole uczono mnie, że to jest 15 a dwa równania powyżej są błędne. Ale jeśli ma to być na zasadzie pewnej analogii to powiedziałabym , że to jest 36.
12345