Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
brawo, mnie tez wyszlo 36 i wiekszosci tez, ale byli tacy " geniusze " co wykombinowali ze to jest 64

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
a to zastałem gdy wszedłem  na fejsa "  Dariusz, sprawdź ustawienia dotyczące danych i wybierz
opcje związane z Twoimi danymi do 25 maja, aby nadal
korzystać z Facebooka. " a wiec ponaglenia z ich strony przybierają na sile i stają się coraz bardziej stanowcze-musze wejsc w te opcje i zobaczyc na co mnie namawiają

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

przy trzecim podejsciu zatwiedzilem ich regulamin, ale wszedzie postawiłem blokady co im sie niezbyt spodobało-czuje, ze beda mnie dalej nagabywac ale chyba problem z Rodo na razie przeskoczylem

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
A mi do tej pory nic nie przysłali, jeszcze zaraz wejdę i sprawdzę.

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
niemozliwe, musisz miec te formularze na samym starcie-czas na decyzje co dalej masz do 25 maja

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
Nic nie mam. Nikt z moich znajomych też mi nic o tym nie wspominał. Wychodzi na to, że sobie Ciebie opodobali ;)

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

da®®io
a sprawdzałaś powiadomienia? a moze to ma zwiazek z Massengerem? ja z niego nie korzystam, mam do tego taką małą aplikację- moim zdaniem nie unikniesz tej operacji zatwierdzenia nowego regulaminu-zaraz sobie o Tobie przypomną-napisz mi jak do tego dojdzie

Re: Ku przestrodze. Nowy regulamin Facebooka od jutra.

Wenus
W powiadomieniach to tylko jakieś durne zaczepki :/ Ale ok, dam znać jak coś się zmieni. A fb to w zasadzie do Messengera mi potrzebny tylko.
12345