Lubicie tajemnice?

Ida

Lubicie tajemnice?

Ida
Nadają życiu smaczek  😊

Re: Lubicie tajemnice?

Tak realnie, to nie lubię, jeśli ktoś z bardzo bliskich mi osób ukrywa przede mną jakieś tajemnice...
Lubię natomiast czasami zagłębiać się w różne historyczne zagadki, tajemnice i teorie spiskowe ;)
Ida

Re: Lubicie tajemnice?

Ida
Rozumiem.  Wydaje mi się,  że każdy  ma lub miła w przeszłości swoje małe tajemnice.  Nigdy nie jest tak,  że informujemy np.  Naszych bliskich o innych z różnych powodów.  Czasem to wynika z troski o nich  czasem nasza duma  lub obawy sprawiają,  że postanawimy coś przed nimi zataić.  Są też tzw.  słodkie  tajemnice,  o których nigdy z nikim nie rozmawiamy.  A co do  teorii spiskowych i innych zagadek,  to też je lubię.

Re: Lubicie tajemnice?

Anna.
Witam :-).
Podobnie jak Szuwarek, nie lubię kiedy bliskie mi osoby coś przede mną ukrywają choć, uczciwie mówiąc, sama czasem tak postępuję gdy chodzi o BARDZO osobistą kwestię.

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
"Kochałem cię Perełko". Jakiś marzyciel wysyła mi informacje o niespełnionej miłości.
("Perełka" używam tylko na forum) Kimkolwiek jesteś drogi marzycielu... nie mnie kochałeś, a zastanów się kogo,
bo... ja już wiem.
To tajemnica, która dla kogoś może być drogą do przyszłości. Słuchaj swojej drogi życia.

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Ten post był aktualizowany .
Ivan Komarenko "Żono moja". Słuchaj tego drogi marzycielu, albo swojej melodii, aż wyprostuje ci ścieżkę do siebie.

Re: Lubicie tajemnice?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
[...]
Jeśli w czasie przeszłym, to nie mogłem być ja, ponieważ ja cały czas Cię kocham Perełko — miłością koleżeńską i dalej jestem Twoim wielkim wielbicielem...

Poza tym nie ma co się dziwić — jesteś fajną i inteligentną dziewczyną, to i masz wielu wielbicieli :)

PS. Miło Cię czytać, pozdrawiam Serdecznie :)

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Słodki Szuwarku, rozbawiłeś mnie.
                                 Twoja koleżeńska miłość z wzajemnością. Pozdrawiam serdecznie również.

 Wzajemność jest najlepszym projektantem przyszłości, że tak powiem górnolotnie w tę Równonoc jesienną.

12345