Lubicie tajemnice?

Re: Lubicie tajemnice?

Kpt.Wojtek
Jak on nie pije od roku to ja jestem Admiralem-Kapelanem Marynarki Wojennej w Najjasniejszej! :)))

Re: Lubicie tajemnice?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Alez Perełko...jakies 3 lata temu Wojtek obrazil sie na mnie gdy sugerowalam mu Klub AA w jego okolicy i terapie...od tego zaczely sie jego jazdy w moim kierunku...Bo go przejrzalam. Oczywiscie wypieral sie.Dopiero od roku przyznaje sie do tego,ze pil. To w sumie dobrze,bo od przyznania sie do nalogu zaczyna sie terapia...Dodajmy =darmowa:) Bylo jasne ze bylismy i forum NA jego grupa wsparcia. Jeden z atlantow pisze dzis do Lotka: "Pomożemy ci! Teraz musisz przejść kolejną próbę, wylej wszystkie nalewki! Hehehe..." I chwile pozniej w intelektualnej wysoce  "dyskusji" podsumowuje: "Kobietom po wypiciu, z reguły "rozjeżdżają" się nogi..."///
Nie chcialam w tym uczestniczyc i tyle. Taki powod,ze tam nie pisze. Choc pare osob lubie. No ale mysle,ze te osoby sie nawzajemn wspieraja,wiec to dobrze dla nich.Troszke mnie dziwi,ze ludzie nie dostrzeli tego jego problemu.Przeciez to takie czytelne bylo. Mimo wszystko zycze mu uzdrowienia i wytrwania bez alkoholu.. Nieszczesnik z niego. A jesli to co pisze kapitan jest prawda...hmmm..to nadal nabiera nas wszystkich??:))))

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Zauważyłam wtedy, że często pisze o alkoholu. Np. że sobie zasłużył na drinka. Miałaś dobrą intuicję.
Myślę, że kapitan ma rację.

Re: Lubicie tajemnice?

Iiii tam...Z niego wyłudzacz wsparcia niczym Rydzyk:))) No bo o czym swiadczy jego obchodzenie rocznicy ?
Kochani nie pije,a Wy mnie owieczki utulcie czule:))
Osly z tych atlantów:))) Glupie toto,a niby mundre..:))) daja sie wrabiac..:) A zdanie dobre o sobie wszyscy jak jeden munż:)))jedynie kropelka ma zdolnosc samooceny,samoanalizy i do czegos zmierza w rozwoju osobistym, reszta konsumuje siebie nawzajem...z wielka przyjemnoscia,ot,takie sado-masowsparcie wirtualne:))  caly czas ględza o alkoholu i wszyscy sie deklaruja jako niepijacy...aaaaaaaa...bo umre ze smiechu:))))
Post jednej z atlantek:
"Nie wiem, co tam mówią, bo ja nigdy nie miałam problemu z alkoholem.
Chcę się napić wina z przyjaciółkami, to się napiję;), a i tak wolę piwo;D"

Jak twierdza psychologowie-pierwszym objawem problemow z alkoholem jest przeciez wyparcie problemu i stwierdzenie "Ja nigdy nie mam problemu z alkoholem":))))

Jakos nie wiem,ale wole czcic osiagniecia ,a nie rocznice wyłazenia z roznych dołkow,typu np.rozwody czy depresje albo inne uzaleznienia:)Ale rozumiem,ze ci ludzie nadal potrzebuja wsparcia//// Swiat jest roznorodny...:))) jedni czcza katastrofy a inni sukcesy:))

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Dot. wcześniejszej rozmowy.  Grażyna to odpowiedź dla "wielbiciela Perełki"
A teraz na jakiś czas muszę się zwinąć. Do następnej tajemnicy.

Re: Lubicie tajemnice?

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
Kolejna tajemnica odkrywa się... Lothar świętuje pierwsza rocznicę nie picia.
Nie mogę uwierzyć, że kiedyś rozmawiałam z alkoholikiem, który pouczał o życiu i rozwoju duchowym!  Teraz śmiać mi się chce z tego, że spotkałam pijanego maga smakującego sens życia w alkoholowym wirowaniu. W takiej sytuacji ( nie picia) powinno się wspierać, ale mnie się niedobrze robi na myśl, że pijak próbował urządzić innym świat.
Dalej to robi, ale jest napedzaczem i modem forum. Szuka w googlu i wali kilka nowych tematow kazdego dnia.
Lepsza jednak jest Lola.
Ciekawy jest w tym wszystkim siersciuch-amigo, ktory bez piwa zyc nie moze ale podobno ostatnio tez juz nie pije od dawna;)) Tez zostal modem zanim sie zdeklarowal co do nie picia;)
Szefowa wie na kogo postawic;)

PS. A tak sie wysmiewali ze Sputnika, ze lubi wypic, i jak go "wspomagali" :))

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Która z was jest dojrzałą blondynką ze złotymi  refleksami i piegami na całym ciele? Szczupłą.

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Wisi nad nią dramatyczny związek, ale jeszcze może zmienić.
12345