Lubicie tajemnice?

Re: Lubicie tajemnice?

Kpt.Wojtek
Moze tez po tych jego kosciolkowych doswiadczeniach. Ale na forum musi robic ruch, bo jest coraz slabiej. Nawet Sarenka jest aktywna!

Re: Lubicie tajemnice?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
Słodki Szuwarku, rozbawiłeś mnie.
                                 Twoja koleżeńska miłość z wzajemnością. Pozdrawiam serdecznie również.

 Wzajemność jest najlepszym projektantem przyszłości, że tak powiem górnolotnie w tę Równonoc jesienną.
 Sympatyczna Perełko —  cieszę się, jeśli udało mi się Cię rozbawić :)

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Miły Szuwarku- Dzień dobry w dobry wieczór.

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Kolejna tajemnica odkrywa się... Lothar świętuje pierwsza rocznicę nie picia.
Nie mogę uwierzyć, że kiedyś rozmawiałam z alkoholikiem, który pouczał o życiu i rozwoju duchowym!  Teraz śmiać mi się chce z tego, że spotkałam pijanego maga smakującego sens życia w alkoholowym wirowaniu. W takiej sytuacji ( nie picia) powinno się wspierać, ale mnie się niedobrze robi na myśl, że pijak próbował urządzić innym świat.

Re: Lubicie tajemnice?

da®®io
ten jego stan dawało sie wyczuc w wielu tematach ktorymi zarzucał Atlantyde - wyglada na to, że ta jego wojenka ze mną miala podłoze alkoholowe prawdopodobnie w chwilach gdy pił do lustra

Re: Lubicie tajemnice?

da®®io
tylko czy ktos kto jest w ciągu alko wykonuje takie gospodarcze operacje jak kiszenie ogorkow  robienie kielbas, pieczenie ciast i innych takich rzeczy ktorymi zauraczal " grono swoich forumowych  wielbicielek "

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Miał fantazję i dużo czasu. Alkoholicy głównie snują fantazje, których nie realizują w życiu. W gadaniu są lepsi, lepiej by zrobili i wiedzą najlepiej.  Zamknięci na dnie pustej szklanki. W sumie potrzebują opieki, kierunku i kontroli, bo sami utracili to w sobie.

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Te wielbicielki to takie, powiedzmy, piękne istoty, które świetnie czują ten scenariusz i będą dać się zwodzić.  O innego faceta potkną się a nie zauważą, nawet gdyby był dużo ciekawszy.  Bo na serca dnie mają doświadczenie, że atrakcyjny facet kłamie i wykorzystuje.
12345