Lubicie tajemnice?

Re: Lubicie tajemnice?

Mała
Lubimy,  tajemnice intrygują.

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Zabawa projekcyjna - Drzewko na Atlantydzie zdejmuje owal iluzji. Np.Lothar potrzebuje, aby go podsadzić do celu i osiągania wyżyn.  Nie zdobędzie niczego sam, a jedynie dzięki tym, którzy stworzą mu warunki. Jak Serenity na Atlantydzie. Chwalący się niezwykłymi przymiotami umysłu i magii okazuje się niesamodzielnym, którego trzeba ciągnąć za sobą i pokazywać mu, co robić. Serenity jest zadowolona, że utrzymuje "środek boiska", bo nie naraża się. Kropelka ma apetyt na szczyt, z którego widzieć będzie jak jej biją brawa.
Uwielbiam zabawy projekcyjne, które odsłaniają zasłony. I...spadają tajemnice,

Re: Lubicie tajemnice?

MaryLou
W punkt Perełko. Pozdrawiam...:)

Re: Lubicie tajemnice?

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Rybki lubia tajemnice. Zreszta same sa tajemnicze:)
Ale tez ciekawskie. Kolezanka lubi sie dowiedziec co u mnie,ale skrzetnie ukrywa rózne  swoje male grzeszki,ktore potem i tak wychodza:))

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou pozdrawiam również.  Wiedziałam, że to zobaczysz.

Re: Lubicie tajemnice?

MaryLou
:)Lubie tu zagladać. Tam monitoruje "z obowiązku":))...moralnego i etycznego..
Niemniej troszke mi szkoda,ze zajmujemy sie  nadal osobami tego niegodnymi...
Zamkniete kregi jak tamto maja znamiona mafii....Nie jestem zainteresowana.

Re: Lubicie tajemnice?

Perełka
Lothar robi splątania.

Re: Lubicie tajemnice?