Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
co to za kraj? pytanie za 1punkt i
co to za miejsce, pytanie za 5 pkt

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io

zobaczcie jakie piękne widoki:)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

To są jakieś bardzo stare góry, może to Australia?

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
to są okolice, gdzie teraz jest mój brat, odpowiedź znajdziesz na moim wątku na Atlantydzie ps. szlaban dla nielogowanych został tam podniesiony, ale jakoś nie chce mi się teraz tam wchodzić, coś we mnie "pękło" :(

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Wycieczka zorganizowana  czy na własną rękę?
Odpoczynek czasem jest wskazany. Mnie pewne rzeczy też zniesmaczają.

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
sam sobie wymyślił i zorganizował wyjazd z żoną do Kazachstanu i Kirgistanu po trasie jednego z " jedwabnych szlaków " a na tych zdjęciach jest Wąwóz Szaryński zwany Azjatyckim Kanionem Colorado

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Kurcze,  ja bym się nie odważyła na taką daleką wyprawę, dla mnie to taki trochę "dziki" kraj.
12345