Marcin pomocy!:(( [zmiana adresu mailowego]

Re: Marcin pomocy!:((

cześć Marcin, widzę ze dyskretnie czuwasz:) a czy czytasz te akcje na Atlantydzie? napisz coś tam bo chyba jestem sam z tymi [wymoderowano] konserwami

Re: Marcin pomocy!:((

cześć Marcin, widzę ze dyskretnie czuwasz:) a czy czytasz te akcje na Atlantydzie? napisz coś tam bo chyba jestem sam z tymi  [wymoderowano]
Czasami czytam Atlantydę, na przykład takie wynurzenia, prowokacje, próby umniejszana wartości, jak te poniżej:

Illuminatus napisał/a
Kiedyś Onet, a teraz forum Nabble podzieliło się na dwie grupy...
Plotkarze i oszczercy siedzieli dotychczas głównie na remoncie i tylko Darrio złośliwie atakował, a reszta ludzi, spokojnie tutaj sobie rozmawiała...
Teraz nastąpiła jakaś fuzja, więc znowu zaczęły się wojny podjazdowe, teorie spiskowe i inne ploty z magla
Co chwile ktoś tam plotkuje o mnie i o tutejszym forum, jednocześnie próbując przypisać łatkę plotkarstwa tutejszemu forum. A gdyby tak policzyć te wszystkie "plotki" na tutejszym forum i na tamtym, to być może okazałoby się, że tam jest ich znacznie więcej.

Nie chce mi się odpisywać i prostować wszystkich głupot, ponieważ jeden taki komentarz pociąga za sobą następny i następny, a na końcu okazuje się, że nic nie robię, tylko prostuję głupoty w internecie (według mnie głupoty).

Uruchomił mi się od pewnego czasu dosyć silny tryb odporności na powakacje i staram się tego cennego trybu nie wyłączać. Już nie chce mi się wszystkiego prostować, aż tak bardzo nie obchodzi mnie, co ktoś napisze w Internecie itp.  Nie chce mi się tłumaczyć lub reagować na każdą głupotę polityczną, lub obyczajową ;)

Ci wszyscy prowokatorzy są jak ten znudzony piesek z filmiku poniżej:

Współczuję im, ale nie mam czasu ciągle odrzucać im piłeczki ;)

Polecam fajny post na podobny temat <<--

PS. Pozdrawiam przy okazji wszystkich forumowiczów obecnych i nieobecnych ;)

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
co za dom wariatów-w internecie to mozna mieć tyle łatek co sportowiec na kombinezonie a i tak zjawi się nowy de.bil który zza plota czymś innym obrzuci

Re: Marcin pomocy!:((

szuw napisał/a
Jola napisał/a
Dziękuję Marcin, zresetowałam hasło i mogę się zalogować bez problemu. Ale to było frustrujące he he....

Ale powiedz czy i ew jak mogę zmienić adres mailowy, za pomocą którego się loguje. A może tak się nie da?
Jak najbardziej możesz zmienić adres e-mail.

1. Klikasz swój nick (w górnym prawym rogu)
2. Klikasz napis: "ustawienia konta"
3. Klikasz napis: "Edytuj dane osobowe"
4. Następnie klikasz napis "Change Email" (napis jest obok Twojego adresu e-mail).
5. W widoczną, pustą rubrykę wpisujesz nowy adres e-mail i klikasz  "Change Email".

Jola napisał/a
Uuu, a jak to się stało, że moje anonimowe posty teraz widoczne są jakbym od początku pisała zalogowana....
Tak właśnie działa forum Nabble. Jeśli napiszesz coś anonimowo, a później się zalogujesz (zanim wygasną ciasteczka), to forum przypisze automatycznie Twoje anonimowe komentarze i posty do Twojego konta zarejestrowanego :)

Niestety bardzo łatwo można to obejść, więc nie jest to dobre zabezpieczenie przed osobami używającymi anonimowych nicków do trollowania ;)

Jeszcze raz wielkie dzięki, za chwilę przetestuję na laptopie, w telefonie znów mogłabym coś "zepsuć" :)
Kłopotów raczej nie przewiduję, ale różnie bywa, w razie gdyby coś, ponownie poproszę o wskazówki.

I gdzie jest Perełka, gdybyś miał z nią kontakt pozdrów cieplutko ode mnie. ..właściwie od wszystkich z forum także, brakuje jej.

Miłego :)

Re: Marcin pomocy!:((

Jola napisał/a
[...]

Spoko, nie masz za co dziękować, to ja dziękuję, że udało mi się pomóc ;)
No właśnie też myślałem o Perełce i chciałem pozdrowić ją indywidualnie, ale pomyślałem sobie, że ta jej nieobecność, to być może jakieś noworoczne postanowienie (np., ograniczenie czasu przebywania w internecie). Dlatego pomyślałem sobie, że może lepiej będzie pozdrowić wszystkich forumowiczów, a nie wywoływać Perełki indywidualnymi pozdrowieniami :)

PS. z Perełką mam kontakt tylko na forum, ale również bardzo mocno ją Pozdrawiam :)

Re: Marcin pomocy!:((

co za dom wariatów-w internecie to mozna mieć tyle łatek co sportowiec na kombinezonie a i tak zjawi się nowy de.bil który zza plota czymś innym obrzuci
No internet to faktycznie dom wariatów, masz rację... Nawet ostatnio pewna moja znajoma, która czasami czyta tutejsze forum — zwróciła uwagę na niektóre anonimowe komentarze i zaproponowała mi nazwę na forum: "Odział zamknięty" ;)

Re: Marcin pomocy!:((

szuw napisał/a
[...]

Już zmieniłam, na Atlantydzie również, teraz jest super.
Na wcześniejszym koncie miałam przekierowania z konta osobistego i służbowego, jak dochodziło forum, robił się niezły ścisk :)), a jeszcze opcja SMS na konto pocztowe (tylko 3 osób), to w sumie mam ponad 7 tyś nie odebranych, tam również wiosenny porządek wskazany :)
Ale po kolei, oddzielny telefon i konto do takich "zabaw" powinnam mieć od początku, byłabym spokojniejsza
Nawet przeglądarce już pozwoliłam hasła zapamiętywać , no ale wciąż z pozycji admina jednak :)))

Odnośnie Perełki, to nieobecność sympatycznych i życzliwych osób zawsze zostanie zauważona, i choć możesz mieć rację, to kusi mnie bardzo, żeby przywołać :))

Re: Marcin pomocy!:((

szuw napisał/a
[...]

Marcin, każdy kto nie doświadczył wcześniej podobnych klimatów i trafi tu zupełnie z doskoku, jak np. na starym onecie, to jest delikatnie ujmując zdezorientowany

:)))

A anonimy uważają, że są "solą tej ziemi"
12345