Marcin pomocy!:(( [zmiana adresu mailowego]

Re: Marcin pomocy!:((

moim zdaniem te opcje o których piszesz były cały czas dostępne nawet dla nielogowanych-a w przypadku tego Twojego kłopotu to moim zdaniem przyczyna tkwi tych ciasteczkach-jesteś pewna, że je wyczyściłaś? i powiem tak skoro w rogu u góry jest Twój nick to znaczy, że jesteś nadal zalogowana i że powinnaś móc dokonać wylogowania i wtedy coś by się uporządkowało
 ps. pamiętasz ten wątek lotha o zawieszeniu w dwóch światach? to coś w tym podobie

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
nie za bardzo chcę robić te próby jako anonim bo ja tutaj jestem przetransferowany - ja tutaj wcześniej nie mogłem się też logować aż do tej afery przerzutowej i dlatego nie chcę się niepotrzebnie wylogowywać

Re: Marcin pomocy!:((

Darku nie mogę się wylogować, bo jak wchodzę w swój nick pojawia się inf "użytkownik wyrejestrowany".
Ciasteczka na pewno wyczyściłam, jak i całą historię przeglądania. ..poza hasłami. Może to jest powodem, ale tego nie chcę robić, bo wyczyściłabym również zapamiętane hasło na Atlantydzie, a zważywszy na mają "zażyłość" z "szefowa" nie wiem czy mnie ponownie zaloguje :)

Re: Marcin pomocy!:((

Jola :) napisał/a
Chciałam zmienić adres mailowy do logowania i chyba namieszałam, nie mogę się zalogować w ogóle, a nie chcę tworzyć nowego konta.
Jak zajrzysz na forum, byłabym wdzięczna za interwencję :)
Pozdrawiam i sorry za ew kłopot.
Cześć Jola, wysłałem Ci przed chwilą maila z informacją, pod jakim adresem e-mail zarejestrowane jest aktualnie Twoje konto.
Sprawdź też, czy czegoś nie przekombinowałaś z hasłem. Jeśli go nie pamiętasz itp., to zawsze możesz je zresetować, korzystając z tej opcji <<--

Wyczyść też ciasteczka itp, tak jak wspomniał Dario :)

Re: Marcin pomocy!:((

Dziękuję Marcin, zresetowałam hasło i mogę się zalogować bez problemu. Ale to było frustrujące he he....

Ale powiedz czy i ew jak mogę zmienić adres mailowy, za pomocą którego się loguje. A może tak się nie da?

Re: Marcin pomocy!:((

Jola
Uuu, a jak to się stało, że moje anonimowe posty teraz widoczne są jakbym od początku pisała zalogowana....

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
no to witaj Jolu wsród "widocznych" :)
u mnie też gdy byłem zabanowany to pisząc nadal pod swoim podpisem jako nielogowany po odbanowaniu dodali mi ze 30 postów do licznika-ale Serenity część ich odesłała mi złośliwie na moją pocztę twierdząc że robię sobie zarty bo mialem od niej zakaz:))) pojawiac się na forum w tym czasie a ja nieposlusznie to ignorowałem-dobre:) i wiesz co zrobilem-ja w formie retorsji wysłałem to do niej na priv tak jak ostrzegałem

Re: Marcin pomocy!:((

Jola napisał/a
Dziękuję Marcin, zresetowałam hasło i mogę się zalogować bez problemu. Ale to było frustrujące he he....

Ale powiedz czy i ew jak mogę zmienić adres mailowy, za pomocą którego się loguje. A może tak się nie da?
Jak najbardziej możesz zmienić adres e-mail.

1. Klikasz swój nick (w górnym prawym rogu)
2. Klikasz napis: "ustawienia konta"
3. Klikasz napis: "Edytuj dane osobowe"
4. Następnie klikasz napis "Change Email" (napis jest obok Twojego adresu e-mail).
5. W widoczną, pustą rubrykę wpisujesz nowy adres e-mail i klikasz  "Change Email".

Jola napisał/a
Uuu, a jak to się stało, że moje anonimowe posty teraz widoczne są jakbym od początku pisała zalogowana....
Tak właśnie działa forum Nabble. Jeśli napiszesz coś anonimowo, a później się zalogujesz (zanim wygasną ciasteczka), to forum przypisze automatycznie Twoje anonimowe komentarze i posty do Twojego konta zarejestrowanego :)

Niestety bardzo łatwo można to obejść, więc nie jest to dobre zabezpieczenie przed osobami używającymi anonimowych nicków do trollowania ;)