Marcin pomocy!:(( [zmiana adresu mailowego]

Re: Marcin pomocy!:((

lwiczka9
Ja robie podobnie.A tego dziadostwa przychodzi ze szok. Czy na poczcie gmaila tez tyle spamu? Ma ktos?

Re: Marcin pomocy!:((

lwiczko, na gmailu nie ma zadnych reklam ani zadnego spamu-poczta jest ok, tylko trudniej nią się zarządza bo nie mozna tworzyć własnych folderów a i kosz funkcjonuje nieco inaczej-ale jako poczta może być:) ps.czasem są problemy z ręcznym logowaniem, ale ja mam aplikację i z niej jest to o wiele łatwiejsze

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
czy nie masz wrażenia, że Atlantyda tonie? Serenity tam się mota-tworzy jakieś dla Amigo " buduarki " zeby wzrosła "klikalność" prowadzi odsiew niepokornych i nieugiętych-poczytałem swoje wpisy które zachowały się jako cytaty i widzę, że moja krytyczna postawa wobec tamtejszej konserwy była słuszna, i podbudowana merytoryczną argumentacją co do której nie mam sobie nic do zarzucenia-Tobie widzę, też juz puszczają nerwy na ten klimacik jaki tam panuje-tam już nie ma z kim pisać-trzech psycholi opanowało tamto forum

Re: Marcin pomocy!:((

Lwiczka9
Nerwy to raczej nie...to ogląd sytuacji...potwierdzam twa diagnoze:). 100/100. Administracja chcialaby zeby bylo milo,dowcipnie i..nieprawdziwie. tak ...bajkowo. Rybki lubia mieszkac w ułudzie i taki domek chciala stworzyc.  Za ...jej nie wychodzi.. No nic,my jej nie pomozemy. bo mamy CHARAKTER . Jak mozna zyc w przekonaniu,ze swiat jest piekny??? Jest jaki jest. No ale...nie moj cyrk,nie moje malpy:)) No no...szacun ze nie piszesz tam,chco pewnie czasem cie skreca.  ja z rozpedu pisze,od tylu lat na agii..od 2008..i weszlo mi w krew...niedobrze....///

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
mnie tam wkurza ten test robota dla nielogowanych bo z opery nie wchodzi, a chrome nie lubię

Re: Marcin pomocy!:((

Lwiczka9
Nie wiem jakimi drogami chodzi ten robot,pewnie trzeba byc zarejstrowanym-tak! Co do poczty gmail,to dziekuje za info. mam ja,ale nie korzystam,a dwie inne to sam spam. Musze sie przerzucic na gmail,ja bardziej skomplikowanych operacji nie robie:)

Re: Marcin pomocy!:((

dziewczyna z perłami
No tak koleżanka...Musiała zrobić z niego "maślankę", skoro tu nie zagląda.
  (Grease - "You"e the one that I want")
12345