Marcin pomocy!:(( [zmiana adresu mailowego]

Re: Marcin pomocy!:((

dziewczyna z perłami
Też Was cieplutko, cieplutko, cieplutko pozdrawiam.
Dobrze przewidziałeś Szuw. To jedno z postanowień noworocznych. Zajmując się forum nie zdążam zrobić wiele rzeczy. Poza tym...wątek wolne media potraktowałam jako żart obserwacyjny, a  zinterpretowano jako aferę plotkarską. Marcin pomocy!...bo tak dosłownych i mało hallo to już dawno nie spotkałam. Jeśli będzie mi się chciało poplotkować to o Tobie przystojniaku.

Re: Marcin pomocy!:((

dziewczyna z perłami
Pozdrawiam Rebeliantko. Nie sądzisz, że nasz Marcin nudzi się bez nas i wprowadza jakieś swoje koleżanki na forum?

Re: Marcin pomocy!:((

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
Pozdrawiam Rebeliantko. Nie sądzisz, że nasz Marcin nudzi się bez nas i wprowadza jakieś swoje koleżanki na forum?

Witaj Perełko ;), może i się nudzi, ale tak sobie myślę, że koleżanka  (wspomniana albo wiele innych:)) może również być powodem, dla którego nasz Szef bywa tu rzadziej, ale ciiii :))))

Najlepszego Szefie :), i dla Ciebie Perełko serdeczne pozdrowienia,  miło, że zajrzałaś:))

Re: Marcin pomocy!:((

Nie otwieraj  - powinnas skasowac!

Re: Marcin pomocy!:((

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
Nie otwieraj  - powinnas skasowac!

Kapitanie o czym piszesz?
Czego nie otwierać, co skasować. ..konto?

Re: Marcin pomocy!:((

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Nie otwieraj  - powinnas skasowac!

Szyfrem piszesz Kapitanie, a ja z tej niepewności snuję teorie :)

Re: Marcin pomocy!:((

Kpt.Wojtek
Zaden szyfr, tylko rada. Nie otwierac linkow od anonimow. Dwa razy ostatnio otwieralem i trzeba bylo wy...rdolic ich w niebyt.

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
zgadza się, ja nie otwieram na poczcie załączników od nieznanych mi nadawców-większosć spamu pocztowego kieruję do kosza-w kazdym takim załaczniku moze się kryc hakerska pluskwa szpiegująca zasoby kompa-oni tylko potrzebują swoim linkiem podwiązać się pod adres i wtedy taki sq... wszystko przekieruje do siebie
12345