Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

TB.Geo
:)))
Łódź jest piękna a jej atmosfera jest niepowtarzalna -- słyszę to od odwiedzających to miasto, w tym obcokrajowców.

Nic na świecie nie jest idealne, ale warto znajdować i rozwijać to co w nim piękne. Mamy ...każdy ma w swoim miejscu zamieszkania wiele powodów do dumy i zadowolenia że jesteśmy właśnie TU:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

w mieście jest wiele takich zabytkowych fabryk pobudowanych z czerwonej cegły

Rewitalizowana Fabryka Stolarów

Lofty mieszkalne w dawnej Fabryce Scheiblera

Dawna Fabryka Grohmana-Brama wejściowa
zw. Beczkami Grohmana

Zrewitalizowana Fabryka Rosenblatta na ul. Tymienieckiego

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lothar.
Zabanowany

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

a w takim pięknym otoczeniu prezentuje się tzw biała fabryka w której miesci się Muzeum Włókiennictwa

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

ciekawie wyglądający budynek Filharmoni łódzkiej jak babilońska brama Ishtar:)

Siedziba Łódzkiej Akademii Muzycznej

fronton Hotelu Polonia

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

wysokościowce w Centrum tzw. łodzki Manhattan:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

fronton Teatru Wielkiego z ciekawą fontanną

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Na Starym Cmentarzu-Zabytkowe fabrykanckie kaplice-najslynniejsza to Kaplica Scheiblera

12345 ... 24