Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

a takie podobne są w Amsterdamie:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Sputnik-2
Wiem. Znam temat
Zawsze zatrzymuję w tych miejscach gdzie działy się rzeczy nie do ogarnięcia.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

ewangelicko-augsburski kościół św. Mateusza  my go nazywamy " niemieckim"

kościół św.Teresy na Rondzie Solidarności
Kościół WNMP na Placu Kościelnym

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Sputnik-2
da®®io proszę podrzuć jakie są warunki meteo na obecną chwilę bo na radarze pogodowym widzę, że coś zaczyna się dziać a na kort nie wiem czy skoczyć -będę dłużny

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
dane z tvn meteo dla Wa-wy
Sobota, 10.06.2017
Częściowo słonecznie i burze z piorunami
Najwyższa temperatura23°C
Temperatura odczuwalna23°C
Wiatr13km/h
Możliwość burzy40 %
Suma opadów atmosfer.20 mm
Suma opadów deszczu20 mm
Suma opadów śniegu0 mm
Ostatnia aktualizacja: 13:55

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Sputnik-2
Dobra dzięki -tyle to i ja wiem
Ale czy iskrzy bo na radarze jest burzowo. Pytam prywatnie bo widzę z Okęcia, że nadciąga coś cięższego :) Szkoda nafty na kort i moknąć i znów browary pod zadaszeniem

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

TB.Geo
a tak Łódź Fabryczna Was przywita na nowym Dworcu (o ile zechcecie  podróżować romantycznie pociągiem i wysiądziecie  akurat w śródmieściu:)

Dworzec jest ciekawy, w konstrukcji bardzo nowoczesny ale i zawiera wizualne elementy starego budynku i akcenty łódzkich tradycji :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Sputnik-2
Haha
Jako skrzat pierwszy raz byłem w Łodzi to szukałem rzeki bądź zbiornika wodnego a tam zawód
Generalnie to lubię patrzeć na składy wyjeżdżające do Łodzi z Warszawy Zachodniej są długie i stare ale fajne
12345678 ... 24