Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

TB.Geo
Przepatrz hasło"podwodna Łódź" a tu polecam ciekawa stronę nt nazwy naszego miasta i nieco wodnego tematu też:

http://baedekerlodz.blogspot.com/2013/09/dlaczego-odz-czyli-gdzie-te-rzeki.html

Łódź nabrała urody przez te lata:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Drapak
No i jeszcze kot co z Łodzi pochodzi ;)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

michalina
Ej,fajna ta ŁódźMnie też się kojarzyła tylko z fabrykami.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Drapak
mi tylko z Widzewem no i kotem od  Pawlaków :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
No właśnie mnie też Michalinko i jestem w szoku ;)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
:D Też mi się zawsze przypomina ta scena jak o Łodzi mowa :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

michalina
Wenus napisał/a
No właśnie mnie też Michalinko i jestem w szoku ;)
Hej WenusDużo miast w Polsce wypieknialo przez ostatnie lata.Nawet te moje Kielce,które mają taką złą sławę(że kleryków,że zaścianek,że mieszczaństwo,że scyzoryki,że czarownice i szeptuchy;)itd

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

A te kamienice rzeczywiście piękne, szczególnie ta wiedeńska. Zastanawiam się czemu współcześnie się tak nie buduje?
1 ... 3456789 ... 24