Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Drapak
Przyjadę sobie do Łodzi w Listopadzie na Queen  z Lambertem w Listopadzie to sobie pooglądam :)))
Jak dożyję .Pojadę pociągiem bo chciałem sobie dworzec pooglądać :)))

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
wiem, pisałes o tym- mnie Queen z Lambertem juz tak nie rajcuje choć podobno jest niezły -niestety ale nie stać mnie na takie drogie bilety 250-390 pln -Atlas Arenę wkleiłem na tym wątku

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez TB.Geo
Piękne te kamieniczki, wszystkie, aż ciężko wybrać tę naj :)

[...]

Idź na Jarre chyba w Lipcu jest, nie pożałujesz bilety chyba od 150, byłem w Listopadzie w Spodku Super sprawa warto ..

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
nawet nie wiedziałem, ze jesteś taki fan muzyczny-podobno byleś na Purplach w maju, ja jedynie te polskie koncerty łyknąłem z you tube-Gillan już nie nadąża skoro na tej trasie zrezygnowali z Child in Time, Morse to nie Blackmore dla mnie to on zbyt fałszuje i zawodzi szczególnie w tych znanych utworach-Glover trochę za statyczny , Ayrey zbyt próbuje nasladować Lorda, Paice jak zawsze mało efektowny - w sumie chlopaki się zestarzeli i to chyba rzeczywiscie byla ich ostatnia trasa

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik-2
sputniku, to jest iglica Mauzoleum na Radogoszczu, poznajesz?

Park Promienistych " Pęknięte Serce Matki " Mauzoleum Obozu Dziecięcego z ulicy Przemysłowej

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

TB.Geo
z netu..ale wybiorę się znów na wycieczkę po swym mieście i napstrykam zdjęć;))
Opowiesz nam o tej "Dętce"? Ja nie mam pojęcia co to:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
no nie żartuj:) wpisz w google- Łódź dętka-lokalizacja under:) Plac Wolności
1 ... 567891011 ... 24