Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Drapak
da®®io napisał/a
nawet nie wiedziałem, ze jesteś taki fan muzyczny-podobno byleś na Purplach w maju, ja jedynie te polskie koncerty łyknąłem z you tube-Gillan już nie nadąża skoro na tej trasie zrezygnowali z Child in Time, Morse to nie Blackmore dla mnie to on zbyt fałszuje i zawodzi szczególnie w tych znanych utworach-Glover trochę za statyczny , Ayrey zbyt próbuje nasladować Lorda, Paice jak zawsze mało efektowny - w sumie chlopaki się zestarzeli i to chyba rzeczywiscie byla ich ostatnia trasa
Kolega mnie zaprosił, ja tam wielkim fanem Purpli nie jestem, szczerze to wolałem Blackmore Night  2 lata temu byłem :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Sputnik-2
Nie kojarzę. Ale coś tam coś tam
Byłem tam na chwilę i szukałem kwitów z A2 by rozliczyć się z delegacji.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
ja na Purplach bylem w Zabrzu w 1993 roku i wtedy Blackmoore byl znudzony i naburmuszony i w trakcie tamtej trasy zrejterował zostawiajac zespół na lodzie, chyba wtedy kogoś dokooptowali w zastępstwie z supporta, a Gillan juz miał zdarte gardlo przy Child in Time- do Blackmoore Night nie mam przekonania bo to jest jakiś mixt folk rockowy-cos mi ta jego pani w tym zespole nie pasuje:(

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

TB.Geo
no wstydzę się już masz rację:)))

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Czy to jest muzeum pod ziemią? Chodzi o zwiedzanie kanału o nazwie "Dętka"?

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

tutaj jest ciekawy opis tej oryginalnej turystycznej atrakcji
http://www.muzeum-lodz.pl/pl/o-nas-mkd
wejście do Muzeum Dętka na pl.Wolnosci
tak wygląda podziemna trasa zwiedzania:) biegnąca pod Placem Wolności

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
Dziękuję i dobrej nocy :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

tu jest filmik o tym muzealnym kanale Dętka
http://www.youtube.com/watch?v=A6zBsfK2s_Y&feature=youtube_gdata_player niech Ci się przyśnią te ciekawe łódzkie obrazki:) dobranoc, pa:)
1 ... 6789101112 ... 24