Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
Ja wiem tylko, że scyzoryki ale dlaczego taka nazwa to już nie :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

michalina
Wenus napisał/a
Ja wiem tylko, że scyzoryki ale dlaczego taka nazwa to już nie :)
Ja też nie wiem bo jest kilka wersji i nie wiadomo,która jest prawdziwa.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
A ciekawe czy jest jakaś nieformalna nazwa na mieszkańców Łodzi? :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

TB.Geo
ad kamienic popatrzcie jeszcze tu:

niech przemówią same obrazy:

Odbudowa  Łódzkich kamienic to było marzenie mojego dzieciństwa... i wreszcie się spełniło a moje miasto jest kolorowe, piękne i ... piękniejące:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Sylwio, ja znalazlem taką legendę o genezie nazwy Łódź bo nie jest prawdą, że w tym rejonie nie bylo rzeczek- była mała struga-Łódka:) a sama nazwa to symbol
http://www.historialodzi.obraz.com.pl/legenda-czyli-skad-pochodzi-nazwa-miasta-lodz/

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
a kto wie co to za oryginalne mini muzeum łódzkie o nazwie " Dętka "?

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

motylku, wkleiłaś piękne zdjęcia z Fabrycznego:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik-2
sputniku, jakies tam rekreacyjne zbiorniki wodne mamy- Stawy Arturówek, Stawy Jana, Stawy Stefanskiego i Staw "na Młynku"
1 ... 45678910 ... 24