Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

" Manufaktura " Ogromne Centrum Handlowo-Rozrywkowe umieszczone w zrewitalizowanej Starej Fabryce

multikino " Cinema City " w Manufakturze

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

niesamowita Galeria handlowo-rozrywkowa " Sukcesja "

Galeria Handlowo-Rozrywkowa " Port "

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Tak...Lodz na mnie jeszcze czeka...Ma swoj klimat..pieknie sie prezentuje i dzieki Darku ze mozemy poznac twe miasto...Gdybys jeszcze kilka slow o historii miasta dal..bo wplywy ruskie,niemieckie i inne dostrzegam. Juz nie pamietam czyja glownie byla Lodz na przestrzeni wiekow. Jak dlugo jest polska? To byloby ciekawe..pozdrowka!

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

a oto Nasze Planetarium,

najnowocześniejsze w Kraju

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

najnowsza perełka sportowej Łodzi
Nowy Stadion Widzewa

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Dziękuję :) Nie myślałam, że w Łodzi jest tyle budowli, kojarzyła mi się zawsze z fabrykami włókienniczymi i blokowiskiem, takie miasto proletariatu ;)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

i tereny rywala zza miedzy:)

hala widowiskowo-sportowa
" Atlas Arena "

Park Wodnej Rekreacji " Fala "

słynny Pałac Sportu i Wystaw
na al. Politechniki

Terminal Lotniska Lublinek
im. Wł. Reymonta

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lothar.
Zabanowany
Dario się reklamuje >;) Ale jak "grzecznie prosił" >;DDDD żeby nie wklejać obrazów ciemnej strony miasta, to dlaczego nie :) Niemniej takowe istnieje, tylko go nie zobaczyłaś >;PP
123456 ... 24