Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Na prawdzie :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik napisał/a
Na prawdzie :)
Ale co na prawdzie? Napisz całym zadaniem, bo nie kumam :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Nie chcę się z Tobą licytować na prawdzie :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Dobranoc, spokojnych snów :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Dzień Dobry :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Do płaskoziemców... Pewnien typ w Niemczech zaszczepił się 90 razy by uzyskać certyfikat i w Ich mniemaniu powinien już mieć wystrzelone w kosmos potencjał... Zjawska?  Brak :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Jesteś w błędzie :) Brzydzę się "Obłąkną Speluną" i Ich Użytkownikami! Nie boję się użyć słowa FASZYŚCI!!!

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...