Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Przylażczka napisał/a
Łatwiej jest pisać, jak jest dialog:) Monologi zostawiam na podniosłe chwile:)

Przyjrzę się temu Twojemu drugiemu Szu w wolnej chwili, na razie zerknęłam tylko pobieżnie.
Błędów robi sporo zarówno ortograficznych, jak i interpunkcyjnych. Ty piszesz prawie bezbłędnie, chociaż przechodziłeś metamorfozę:) A znając Twoje kamuflażowe zdolności...

No właśnie, a co, jeśli to Ty?

Dziękuję i również pozdrawiam, Ciebie też miło czytać:)
Moje kamuflażowe zdolności? Hmm...
 Raczej nie mam chęci do kłamania czy celowego wprowadzania kogoś w błąd.
Żarty — żartami — ale jeśli mówię, że to nie jest mój profil, to nie jest :)
Dlatego zaniepokoiło mnie, że ktoś może sobie pomyśleć, że to jest mój profil.

Bardziej interesuje mnie odpowiedź na moje pytanie:

„Ciekawe, czy to tylko zbieg okoliczności z tym wilkiem w awatarze i nickiem Szu_, czy to może jakiś mój dawny klon (na Onecie miałem ich wiele swojego czasu). Jak myślicie?”

PS. Przylażczko, Sputniku, a jakbyście zareagowali, spotykając np. w Internecie profil Przylażczki piszącej wiersze albo Sputnika opowiadającego o wojsku? :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Powiedziałabym, że to nie może być zbieg okoliczności.
Ja zbytnio się nie udzielam w Internecie. A właściwie to wcale, jeśli nie liczyć Multi- Forum. Pewnie nawet bym się nigdy nie dowiedziała, że ktoś pod moim nickiem pisze wiersze. Natomiast zadziwiona jestem, że Ty reagujesz tak późno. Skoro zaczynasz dzień od czytania Wykopu, to chyba musiałeś trafić sam na siebie dużo wcześniej? Tak na zdrowy rozsądek:)))
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

[...]

Tak, obserwuję ten nick już od dawna, ale wiedziałem też, że reakcja i deklaracja (że to nie ja) może przynieść wręcz odwrotny skutek — na zasadzie, że tłumaczy się winny.
Dlatego zastanawiałem się, czy jest sens o tym wspominać :)
Wiadomo — większość z nas lubi robić wszystko na przekór. Jeśli ktoś przekonuje nas do szczepień, to węszymy spisek i się nie szczepimy.  I na odwrót — gdyby zakazać szczepień, to domagalibyśmy się szczepionek ;)

Jednak w końcu doszedłem do wniosku, że napiszę o tym na forum i tak się stało :)

Przylażczka napisał/a
Powiedziałabym, że to nie może być zbieg okoliczności.
No właśnie dlatego zastanawiam się, czy ktoś celowo nie wykorzystał mojego internetowego wizerunku, aby uwiarygodnić swój profil.
Niestety nie mam wyłączności na nick Szuw oraz na awatary z wilkami, dlatego pomyślałem sobie, że najlepszym wyjściem będzie deklaracja.

Spokojnej nocy i dziękuję za komentarze :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Doprawdy, nie rozumiem dlaczego osadziłeś ten krindżowy materiał.

Gdybym Cię nie szanował i lubił to uznałbym, że to Ty!

Aż sam się prosisz do tego typu komentarzy.

A teraz tak! Twoje Forum z całym szacunkiem ale "umiera".

Dziękuję Tobie i Innym Użytkownikom, którzy zareagowali w sprawie Duszka.

Wpadam na Twoje Forum z myślą, nutką nadziei, że kiedyś Ją w końcu spotkam i błyskotliwie wymienimy sobie 3 grosze...

Swoją drogą 3 grosze - Użytkowniczka też SUUUPER była :)

Podsumujmy... Duszek, Wenus, 3 grosze... Ilu Użytkowników odeszło bo nie potrafiliśmy należycie zadbać o to by czuć się przyjaźnie?

Nie jest tu moim manifestem to abyś dyżurował tu 24h - nie o to chodzi!
Kurła! Pogubiłem się! Sam nie wiem o co mi chodzi. Eee...

Muzyka!

[...]

Muszę odszczekać te błędy, pojawiają się głównie nosówki, a to może wynikać z pisania z androida.
Pozdrawiam:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
12345