Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Chyba nie używam takich słów więc bądź proszę konsekwentny.

Wiesz co  Marcin... (?)

Chyba jesteście w komitywie z Sylwią i ja nie wnikam w Wasze relacje.

Serenenity podbija raczej do Lothara.

U mnie nigdy nie było z Sylwią magii, prócz muzyki i zwykłej kumpelskiej popierdółki. Dlaczego?

Bo tak!

Ja się odłączam z Waszych waśni bo miałem z 2 lata tamu...

Ostatni song z podziękowaniem od Serenity... To wszystko!

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik napisał/a
Chyba nie używam takich słów więc bądź proszę konsekwentny.
Nie wyzywasz ludzi (o innych poglądach od swoich) od „pojebów” i „debili”?
Przecież nie raz już takie komentarze kasowałem... :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Owszem tak było! :) Aaale... Z uzasadnieniem!

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik napisał/a
Owszem tak było! :) Aaale... Z uzasadnieniem!
Dałbym sobie głowę odciąć, że zdarzały  Ci się takie bez uzasadnienia (następnym razem będę robił screeny przed skasowaniem ich) :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Nie mierz mnie nigdy takim zamózgiem :)))

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Zobaczymy czy to będą polegały na prawdzie :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Chyba jesteście w komitywie z Sylwią i ja nie wnikam w Wasze relacje.
Większej głupoty dzisiaj nie przeczytałem :)

Sputnik napisał/a
Serenenity podbija raczej do Lothara.
I co? Zazdrościsz Lotharowi?
W sumie zauważyłem, że jesteś też zazdrośnikiem i wiele nieporozumień i negatywnych emocji od Ciebie płynących wynika z tej zazdrości.
Wydaję mi się, że zazdrościsz Lotharowi relacji z dziewczynami, dlatego między innymi tak często go atakowałeś i atakujesz :)

Sputnik napisał/a
[...]

I znowu piszesz o sobie... Tak, tak — tak się odłączyłeś, że ciągle piszesz i nawiązujesz do sąsiedniego forum :)

To ja się odłączyłem! Zgodnie z zasadą:

"Stań po właściwej stronie, nawet jeśli oznacza to, że będziesz stał sam."

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Zobaczymy czy to będą polegały na prawdzie :)
W jakim to jest języku?