Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik napisał/a
Czytamy powierzchownie... Czy brak zrozumienia w mojej wypowiedzi???!

Może to ja, nie jasno się wypowiadam i stąd /mody/.?

Warto wyjść z zapytaniem nim się rozpędzimy "co autor miał na myśli".
Dodatkowe zapytania zachęcają do dyskusji, a ja nie chcę dyskutować na tak niskim poziomie, tylko jak najszybciej uciąć dyskusję.

Dlaczego nie chcę dyskutować?

- Ponieważ:

Po pierwsze: Zaczynasz swój komentarz od próby obrażenia mnie.
Tak mniej więcej pisałeś we fragmencie, który wymoderowałem:

„tylko nienormalni zaczynają prasówkę od wykop.pl”

Nie są to przyjazne i miłe słowa kierowane do mnie — raczej mają na celu zrobić przykrość współrozmówcy, nie zachęcają do rozmowy.
Nie wiem, co siedzi w głowach ludzi, którzy na dzień dobry próbują kogoś obrazić.

Ja nie próbuję Cię obrażać i dyskwalifikować Twoich zainteresowań czy upodobań np. o wojsku, czy fragmentów patostreamów, które wrzucałeś Itp.
A Ty nie raz czepiałeś się mojej muzyki, czy np., ostatnio wątku o memach (pisałeś, że memy są dla debili, coś w ten deseń), czy teraz czepiasz się odwiedzania wykop.pl

Po drugie: Serwis wykop.pl ma wiele zalet  i na dodatek są one tak oczywiste, że nie chce mi się o takich oczywistościach dyskutować.

Po trzecie:  Jestem ortodoksyjnym wyznawcą mądrości zawartej w powiedzeniu: „mowa jest srebrem, a milczenie złotem”. Wolę milczeć niż rozmawiać o głupotach. Nie odczuwam potrzeby wdawać się w dyskusje z kimś, kto już na dzień dobry próbuje mnie obrazić. Wolę w takim wypadku dążyć do zakończenia rozmowy. Czasami daję się jednak sprowokować i odpisuje na głupoty (tak jak teraz).

Po czwarte:  Nie mam czasu na rozmowę o głupotach. Skoro ja lubię zaglądać na wykop.pl,  a Ty nie lubisz, to niech tak pozostanie, ale po co o tym dyskutować?

Po piąte:  Nie mam czasu na pisanie na forum. Na forum Nabble mogę przeznaczyć dziennie od 15 do 45 minut, więc wolę w tym czasie posłuchać muzyki niż wdawać się w bezsensowne dyskusje.

Po szóste:  W wątku startowym zadałem 2 pytania:

Czy zaglądacie czasami  na stronę Wykop.pl?

A swoją drogą, ciekawe, czy to tylko zbieg okoliczności z tym wilkiem w awatarze i nickiem Szu_, czy to może jakiś mój dawny klon (na Onecie miałem ich wiele swojego czasu). Jak myślicie?

Ty, zamiast się do nich odnieść, to opowiadasz mi o sobie ;)

Sputnik napisał/a
Jestem w Warszawie i widzę jak się zachowuje Ukraina a to jest DRAMAT!!!
Nagraj filmik, to może Ci uwierzę. Podejrzewam, że dla Ciebie złym zachowaniem jest już sam język ukraiński i rosyjski na ulicach i tłoczący się na dworcu uchodźcy, wcale bym się zdziwił. Życzę trochę więcej tolerancji :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Do płaskoziemców... Pewnien typ w Niemczech zaszczepił się 90 razy by uzyskać certyfikat i w Ich mniemaniu powinien już mieć wystrzelone w kosmos potencjał... Zjawska?  Brak :)
Czytałem o tym już kilka dni temu.

Zagadnij, gdzie trafiłem na artykuł?

Na wykop.pl <<-- :)

„Przyjął 90 szczepionek przeciw Covid-19. Nawet po trzy dziennie

60-letni Niemiec przyjął 90 dawek szczepionki przeciw Covid-19. Za każdym razem otrzymywał zaświadczenie, które następnie odsprzedawał.
60-letni mężczyzna z niemieckiego Magdeburga od lata 2021 roku przyjął około 90 szczepionek przeciw Covid-19. Robił to, by dostać zaświadczenia o przyjęciu preparatu na koronawirusa, a następnie je sprzedać.

Zdarzało się, że jednego dnia mężczyzna przyjmował nawet trzy dawki”.

Źródło:
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/europa/news-przyjal-90-szczepionek-przeciw-covid-19-nawet-po-trzy-dzienn,nId,5937580#crp_state=1

https://www.wykop.pl/link/6599153/przyjal-90-szczepionek-przeciw-covid-19-nawet-po-trzy-dziennie/

Dzięki wykop.pl docierają do mnie szybciej informacje :)

„A szury mowily, ze szczepionka niebezpieczna ( ͡° ͜ʖ ͡°)”

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Jesteś w błędzie :) Brzydzę się "Obłąkną Speluną" i Ich Użytkownikami! Nie boję się użyć słowa FASZYŚCI!!!
Więc, po co o nich ciągle piszesz? Czy Twoje słowa z tego wątku są już nieaktualne? :)

http://multi-forum.217.s1.nabble.com/Brawo-Oni-tp34950p34962.html

Ale skoro już zacząłeś, to się odniosę:

Przede wszystkim oni są opcją mocno prorosyjska, nawet już się tym nie kryją. Ciekawe, czy czołgi rosyjskie witaliby kwiatami?

- Za każdym razem podważają wersję ukraińską.
- W żadnym wypadku NIE podważają wersji rosyjskiej.
- Nawet już są przekonani, że to Ukraina napadła na Rosję.
- Tak samo niemiecka propaganda  przedstawiała (podczas II wojny) działania niemieckie jako słuszne i sprawiedliwe, skierowane przeciwko agresywnym Polakom.

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Bo nas wyzywają!

Dla higieny psychicznej, to masz rację - NIE REAGOWAĆ!!!!

Niech się sami babrzą w tym brunatnym szambie :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Przyłaszczka
szuw napisał/a

Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Czy zaglądacie czasami  na stronę Wykop.pl?

Wykop.pl to obok Onet.pl jedna z moich codziennych „prasówek”,
od których zaczynam dzień i przegląd wiadomości.

Do czego zmierzam?

Na stronie wykop.pl jest konto o nicku Szu_
Na dodatek ma wilka w awatarze — a ja na Onecie często wstawiałem wilki w awatar, używałem również nicka Szu.

Oświadczam, że to nie jest moje konto
(nie mam nic z nim wspólnego poza podobnym nickiem i wilkiem).

Nicków: Szu, Szuw (czyli skrótów od Szuwarek) używałem tylko na Onecie oraz tutaj na Nabble.

Na wykop.pl — zaglądam codziennie — aby poczytać nowe wiadomości, znaleziska, ale nie udzielam się tam, nie piszę, nie loguję się i nie mam nic wspólnego z kontem Szu_
(poza podobnym nickiem i wilkiem).

Chciałem się tylko podzielić tym faktem — w razie jakbyście zaglądali na wykop.pl i zastanawiali się, czy to jest moje konto. Nie jest.

A swoją drogą, ciekawe, czy to tylko zbieg okoliczności z tym wilkiem w awatarze i nickiem Szu_, czy to może jakiś mój dawny klon (na Onecie miałem ich wiele swojego czasu). Jak myślicie?

Dziękuję za przeczytanie :)
Nie zaglądam, ale zajrzałam z ciekawości.
Rzeczywiście jest tam taki profil. No i teraz, znając Ciebie trochę, nie wiem, co mam o tym myśleć:)
Jesteś pewny, że to nie Ty?
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Przylażczka napisał/a
Nie zaglądam, ale zajrzałam z ciekawości.
Rzeczywiście jest tam taki profil. No i teraz, znając Ciebie trochę, nie wiem, co mam o tym myśleć:)
Jesteś pewny, że to nie Ty?
Cześć Przylażczko, dziękuję za komentarz! :)

Dobre pytanie. No właśnie sam zacząłem się mocno zastanawiać, czy to przypadkiem nie ja.
Nie dość, że nick i awatar podobny, to na dodatek tamten Szu_ ma podobne poglądy do moich — wnioskuję po tematyce postów, które wrzuca na wykop.pl.

Nawet lubi motocykle tak samo, jak ja. I tego było już dla mnie za wiele. Dlatego postanowiłem wszcząć prywatne śledztwo, czy to przypadkiem nie ja...
Bo wiesz — w życiu to różnie bywa, na przykład Lothar opowiadał kiedyś, że odwiedza sypialnie forumowiczek podczas snów, to kto wie, czy ja podczas snu nie piszę na wykop.pl?

Dlatego rozpocząłem szczegółowe śledztwo.  Przejrzałem wszystkie komentarze tamtego Szu_ (od najnowszych do najstarszych).
Po przeczytaniu trochę się uspokoiłem, ponieważ doszedłem do wniosku, że na 98% to nie ja.

Z tego, co wyczytałem z komentarzy tamtego Szu_ wnioskuję, że ten mój  alter ego jest ze wschodniej Polski, gdzieś z okolic Białegostoku, a ja jestem z zachodu. Jest ode mnie młodszy oraz bardziej zadziorny. Czasami brzydko odzywa się do tych, którzy go zaczepiają (nie w moim stylu), a poza tym wykazuje się bardzo dużą aktywnością — pisze post za postem (niczym automat).

Chociaż zawsze te 2%  prowokuje do zadania sobie pytania: a co jeśli to ja?

Pozdrawiam Serdecznie, miło Cię czytać :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Bo nas wyzywają!
Cześć Sputniku,
tutaj jest instrukcja, jak się zachować, gdy wyzywają:

Sputnik napisał/a
Jesteś w błędzie :) Brzydzę się "Obłąkną Speluną" i Ich Użytkownikami! Nie boję się użyć słowa FASZYŚCI!!!
Tylko pamiętaj, że:

„Nienawiść rani bardziej nienawidzącego niż znienawidzonego”.

― Madeline L’Engle

[...]

Łatwiej jest pisać, jak jest dialog:) Monologi zostawiam na podniosłe chwile:)

Przyjrzę się temu Twojemu drugiemu Szu w wolnej chwili, na razie zerknęłam tylko pobieżnie.
Błędów robi sporo zarówno ortograficznych, jak i interpunkcyjnych. Ty piszesz prawie bezbłędnie, chociaż przechodziłeś metamorfozę:) A znając Twoje kamuflażowe zdolności...

No właśnie, a co, jeśli to Ty?

Dziękuję i również pozdrawiam, Ciebie też miło czytać:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
12345