Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Ciekawostka .  Póki co nic nie mogę znaleźć. Hitler prawdopodobnie już wtedy wiedział że napadnie ZSRR więc może dlatego nie zawracał sobie tym głowy. To taka teoria ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
no ja kiedys szukalem nawet na niemieckim necie i nic nie ma-a wiec Hitler atakujac w 1941 ZSRR byc moze prawnie nawet nie zlamal miedzynarodowych umow bo one nie weszly w zycie bo nie bylo ratyfikacji i wzajemnej wymiany tych dokumentow

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
chcesz zeby Szuwar, przecial ten watek na tych historycznych te-matach i wrzucil do polityki?
a znasz temat  o jeziorze Miadzioł? moge Ci to tez naswietlic, bo to tez jest zagadka jaka zbudowala Kasia

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
A ma rozwiązanie?  To z paktem to bardziej była ciekawostka historyczna niż zagadka :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

A wracajac do klasycznych  zagadek to wpadły mi takie o to dwie :)

1.
Mogę wypełnić pokój lub tylko jedno serce
Inni mogą mnie mieć ale nie mozna się mną dzielić
Czym jestem?

2.
Mogę być członkiem grupy
Ale nigdy się w nią nie wtopię
Czym jestem?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
tatuś napisał/a
Moje dziecko (7 klasa podstawówki) rozwiązywało te zagadki szybciej, niż Twoi towarzysze nadążali z wyszukiwaniem odpowiedzi w necie.:DDD

Ojojoj, takie Korzenie (tatuś), Super Genotyp i wszystko co the best (wiadomo po tatusiu🙄), w sumie mnie bardziej by zaskoczyło gdyby było inaczej 😀

ps.
Wczoraj niedokładnie przejrzałam wątek, nie wiedziałam, że tatuś sam tak pięknie się zaprezentował, mmm, asertywność niczym u dziecka w wieku przedszkolnym, albo i wcześniej 🙂
Brawo tatuś! 👌

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

historyk
Muszę wam powiedzieć drodzy chłopcy, że nie jest prawdą wasze gimbusowe myślenie, że jak czegoś nie ma w Google, to znaczy, że nie ma w ogóle. Żeby znaleźć odpowiedź na dręczącą was "zagadkę" historyczną, musicie wejść na strony, na których dzieci z liceum wymieniają się notatkami z lekcji. Tam wszystko będzie na temat paktu Ribbentrop-Mołotow. Nie możecie tego znaleźć dlatego, że Google nie umie rozpoznawać skanów z notatek, więc nie potrafi tego zaindeksować.
A tak w ogóle, to trzeba było uważać na lekcjach w szkole, a nie chodzić do parku na wino albo odurzać się klejem.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
Jak zwykle okłamałeś z tym wklejeniem linka. Ty chyba w życiu nie napisałeś ani jednego postu, w którym byś nie nakłamał.
1 ... 17181920212223 ... 29