Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

baca
Byli kiedyś u mnie na wakacjach kibice Widzewa i przyłapałem ich na takiej zabawie.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez baca
widze baco ze prowadzisz przybytek z  " gloryhole " da sie na tym zarobić?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Heh:))...no widzisz...ale co do sapera to nie wiem czy to jest nadal aktualne?...dzis juz tak sie nie myla...dzis slyszalam ze w dreznie zdetonowali bombe z drygiej wojny swiatowej i wszystko cacy...

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Myslę że w tym zawodzie to jest stale aktualne choć zapewne rzadsze. Tym niemniej jeden błąd i kółeczko reinkarnacyjne kręci sie dalej ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez baca
Oj już nie zazdrość, nie zazdrość ... zamiast zerkać zza krzaka trzeba było się przyłączyć ;DDDD
1 ... 26272829