Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
Pewnie saperzy.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2 napisał/a
1.
Mogę wypełnić pokój lub tylko jedno serce
Inni mogą mnie mieć ale nie mozna się mną dzielić
Czym jestem?

2.
Mogę być członkiem grupy
Ale nigdy się w nią nie wtopię
Czym jestem?

W drugim przypadku od razu pomyślałam o indywidualiźmie, ale pierwszy, to absolutnie nie tak :)
Nawet teraz gdy podałeś odpowiedź, to mi nie pasuje.
Niestety smutek potrafi się udzielać, ja np. jestem podatna, nie tylko wtedy  gdy smuci się ktoś bliski.
Wiec niestety, ale można się nim dzielić podobnie jak szczęściem .
Ja pomyślałam, że odpowiedzią jest dusza, "może wypełnić pokój i jedno serce, inni mogą ją mieć, ale nie można się nią dzielić:" ...przynajmniej za życia :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Jola napisał/a
[...]
Czyżby skojarzenie odegrało u Ciebie pierwsze skrzypce Jolcia? Odpowiedzią była samotność a nie smutek a dzielenie jej z kimś oznaczałoby czyjeś towarzystwo co z kolei wykluczałoby samotność ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Jola
Ryo2 napisał/a
Czyżby skojarzenie odegrało u Ciebie pierwsze skrzypce Jolcia? Odpowiedzią była samotność a nie smutek a dzielenie jej z kimś oznaczałoby czyjeś towarzystwo co z kolei wykluczałoby samotność ;)

Ojej 😀
Tak to jest jak się wczesnym rankiem "szczęścia" na forum szuka :)
Podświadomie jakiś smutny smuteczek mnie ogarnął :)))

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Od przodu to szczęście , od tyłu traf.
Czym jestem? :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Jestem fart?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Inna mama napisał/a
Jestem fart?
TAK! :D

Brawa dla Ciebie :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

a juz robiło się erotycznie:)))
1 ... 242526272829