Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
Dobrze Ciebie widzieć.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

dzisiaj jest zbyt bojowa, jak nie ona

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Madziunia napisał/a
Dobrze Ciebie widzieć.
Ciebie również , zwłaszcza tu :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

dzisiaj jest zbyt bojowa, jak nie ona
Oooo dzięki za ostrzeżenie :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
Piękny, Ty masz przywileje, bo tak,

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
A wiesz jak mało miejsca w sieci dla takich jak ja? Nie wiesz. Mało mówię. Nawet z racjonalisty Anosiewicz mnie przegnał. Taki to cymbał.

[...]

Od razu sie bezpieczniejszy poczułem ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Przegnał za to że mało mówisz? Dziwny typ ;/