Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
Ale wiesz co, też pomyślałam o obiedzie i kolacji, a nawet o drugim śniadaniu, o podwieczorku jak na kolonii w PRL. W sumie na śniadanie nie zjem tylko tego czego nie lubię czy też tego czego nie zjadłabym na obiad lub kolację, lub podwieczorek.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2 napisał/a
A gdy to zrobię to napiszesz swoje? ;)

No dobrze, może te Twoje nie będą za bardzo odbiegały od moich ;)
PS.
Jeszcze Cię dojrzałam, ale zaraz zmykam, o ile szybciej nie zasnę 🙄

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
No jakoś ma za dużo specjalistów od Biblii i tych no... wolnomularzy pewnie i im się już nie chce burzyć niczego, bo brak im pomysłu na odbudowę. Nie potrafią budować.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Madziunia napisał/a
[...]
Ty o jedzeniu myslisz a ja sie zajadam sałatką warzywną :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Jola napisał/a
No dobrze, może te Twoje nie będą za bardzo odbiegały od moich ;)
PS.
Jeszcze Cię dojrzałam, ale zaraz zmykam, o ile szybciej nie zasnę 🙄
Samotnośc i indywidualnośc (jednostka)  :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
To niech mu w budowaniu specjaliści od wolnomularzy pomogą :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
Ta... niech wybudują arkę co wytrzyma tylko na Ararat a nie na Himalaje. I jak Noe ma wygrać te walki powodziowe?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
No co Ty piękny? Od jedzenia ważniejsze jest picie.
1 ... 2223242526272829