Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
I ślepej  kurze się ziarno trafiło ;-), co za fart!
Podzielę się z bocianami ;-).

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Hej;)...niech ja tez cos napisze do tego tematu...pomyslalam najpierw ze samotnosc...ale tez o egoizmie...tylko ten pokoj jakos nie pasuje:))...dzielenie chyba predzej idzie niz ten pokoj;))...

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Madziunia napisał/a
Pewnie saperzy.
O św Makrelo , nie wiem jakim cudem przegapiłem Twą rzecz jasna poprawną odpowiedź. Mea culpa ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

a juz robiło się erotycznie:)))
Mhmm no związki ze szczęsciem tu niewatpliwie istnieją :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

baca
Bo ty pomyślałeś o wkładaniu penisa przez otwór w ścianie zagrody dla owiec.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hej;)...niech ja tez cos napisze do tego tematu...pomyslalam najpierw ze samotnosc...ale tez o egoizmie...tylko ten pokoj jakos nie pasuje:))...dzielenie chyba predzej idzie niz ten pokoj;))...
Hejo hienko :)

Bo to takie metaforyczne trochę było i poetyckie. Ale w sumie racja. Egoizm ma z dzieleniem mniejwięcej tyle wspólnego co samotnosć ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
I ślepej  kurze się ziarno trafiło ;-), co za fart!
Podzielę się z bocianami ;-).
Z tym najmłodszym bo on go najbardziej potrzebuje ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez baca
A skąd baca wie, że tak można??? ;DDDDD
1 ... 2526272829