Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
Już to ustaliliśmy w innym miejscu. Nawet własnego słowa nie dotrzymujesz.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
A grozi im powódź? ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Madziunia napisał/a
No co Ty piękny? Od jedzenia ważniejsze jest picie.
Mhmm ale mam ochotę akurat na sałatkę :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
tatuś napisał/a
Już to ustaliliśmy w innym miejscu. Nawet własnego słowa nie dotrzymujesz.
Niczego z toba nie ustalałem kłamczuchu :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
Dobrze, że nie musisz jej robić.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
robię w święta lub gdy mi się zechce , a tak to przewaznie kupuję jakieś

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Madziunia
O rety. Kupne sałatki są słabe. No chyba, że.... u Magdy G... albo niekoniecznie.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
A żeby nie zrobiło się zbyt mało zagadkowo to:

Przedstawiciele jakiego zawodu nie uczą się na swoich błędach? ;)