Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
albo jak zje pudło lodów waniliowych:)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus napisał/a
O 18.00 bo o 22.00 musi być już w domu ;))
To trochę jak w kawale: - Co mówi mama do blondynki przed jej randką?
- Jeśli nie będziesz w łóżku przed północą, to wracaj do domu!   ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
;-)))
Przez tego robota nawet nie mogę się zbłaźnić na czas :-///.

Kiedyś słyszałam, że grzeczne dzieci wracają na dzień trzeci, tylko dranie na śniadanie ;-).

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
W sumie Jola była na dobrym tropie. To mam jeszcze jedno - Dlaczego nie produkują czarnych prezerwatyw?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

bo czarny stroj wyszczupla:)))
ale zobacz, takie gumki sa produkowane i podobno one kręcą kobiety-a pamietasz film " nic smiesznego ? Pazura-Adas takie czarne miał
https://www.google.com/search?q=czy+sa+czarne+prezerwatywy&

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Zagadka kryminalna? ;)

Mężczyzna zwyczajnie wykonywał swoją pracę, gdy jego kombinezon był rozdarty. Dlaczego umarł trzy minuty później?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
bo to był astronauta:(

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

bo to był astronauta:(
Tak ;)