Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

albo rękawiczka z programu tv " niewidzialna ręka " :)))
Rękawiczka , po prostu :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
no przeciez wiem, ze rekawiczka-ale wiesz co to za program? on lecial w teleranku i w ekranie z bratkiem-chyba go nie ogladales-siedziales wtedy na nocniczku:) i na chleb mowiles beb:) znajdz go w google

[...]

Sam teleranek oglądałem ale niewidzialnej ręki nie kojarzę stamtąd tylko z komiksu czytanego w dziciństwie. O ile pamiętam bohaterowie chcieli pomóc starszej pani mieszkajacej w bloku i ustawili jej pod drzwiami wiadra z wodą a ścianę upaćkali odciskami dłoni :D (przygody jonki jonka i kleksa tom 1 lub 2) :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2 napisał/a
Nie zajmujesz się czymś czego nie potrafisz i tyle. A to Cię akurat przerasta mimo że czynisz z tego zarzut wobec tutejszych forumowiczów  :)

A ja myślę, że Illum jednak podpatrzył w net., albo wcześniej (jak i Ty) spotkał się z podobnym zagadnieniem, a teraz udaje, że po raz pierwszy, że nie ma tego w net itpd.
Typowa Illumiczna "taktyka"🙄

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
:))) illumiczna i niezbyt sliczna

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

:))) illumiczna i niezbyt sliczna

A wszystko dla osiągnięcia "ekscytacji" z osobliwej zabawy Cynicznego Pragmatyka 🙄

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Co wspólnego ma ginekolog-krótkowidz z psem?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Jola napisał/a

A ja myślę, że Illum jednak podpatrzył w net., albo wcześniej (jak i Ty) spotkał się z podobnym zagadnieniem, a teraz udaje, że po raz pierwszy, że nie ma tego w net itpd.
Typowa Illumiczna "taktyka"🙄
Może i tak , w sumie nie wiem.  Ale znaleźć jej nie potrafi mimo swego nadęcia co wyglądało dosyć komicznie ;)

Kolejna zagadeczka :D

Mam mały domek, w którym mieszkam samotnie. Nie ma drzwi ani okien, a jeśli chcę wyjść, to muszę przebić się przez ścianę.
Nazwij mnie ;)