Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
Bez przerwy "niektórzy z was" piszą na NA, czego się dowiedzieli o jakimś innym użytkowniku. Np. parę dni temu, Darrio się chwalił, że wytropił Drapaka na instagramie i podawał jego namiary oraz nick i inne info.
To co to jest, jak nie szpiclowanie.?

Ja nie zajmuję się szukaniem informacji w internecie, bo uważam tak samo jak Lem.:)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Tak. I już spadam. Do następnego, jak zawsze miłego.:)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
;-)))...przepraszam ;-), w oryginale była tylko "mądrą blondynką", ode mnie dostała karton z książkami  ;-)...

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
tatuś napisał/a
[...]

Nie zajmujesz się czymś czego nie potrafisz i tyle. A to Cię akurat przerasta mimo że czynisz z tego zarzut wobec tutejszych forumowiczów  :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
:) To już lekkie przegięcie z Twojej strony ;))))

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
sorki, ale mam wrazenie, ze zaczyna sie tutaj gluchy telefon

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Jesteś blondynką Wenus? Pytam TYLKO o kolor włosów?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
nie na insta, tylko na twitterze i nikogo nie szpiclowalem tylko wpadl mi przypadkiem w oko taki ptasi awatar wiec sie nim zainteresowalem i nie twierdzilem ze to drapak, ale ze to pewnie jego klon ktory pisze podobnie zjadliwie i agresywnie o opozycji i ma w galeri zdjeciowej owieczki-oczywiscie  dzieki temu poznalem tego klona personalia, ale kazdy musi sie z tym liczyc skoro jest na spolecznosciowcach ale przyznaj illum, ze tych podobienstw jest troche za duzo-przypadek? moze
1 ... 10111213141516 ... 29