Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
Jak zwykle się ośmieszasz :DDD Nazywasz nieudolnym człowieka, który jako jedyny podał rozwiązanie zagadki, którego Ty sam nie znałeś i poszukiwałeś od lat odpowiedzi. Typowe zachowanie dla Ciebie :DDD

I nie przynudzaj pytaniami, skąd wiem, że szukałeś latami, bo zanudzisz mnie na śmierć.:DDD

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
Ja nie potrafię, ale moje dziecko z pewnością TAK ;-).

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Czy to jest NIC???

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Nie jest do końca prawdą, że nie można tego sprawdzić. Jeżeli odpowiedź jest cytatem albo cytatem przerobionym bez zrozumienia treści, to sprawa jest oczywista. :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
tatuś napisał/a
[...]

Kolejne koloryzowanie nieudacznika usiłującego przekierować uwagę od własnego nieudacznictwa. Ale oki "mistrzu" , zrobimy test. Znajdź tą zagadkę i jej rozwiązanie w necie. Ile czasu Ci potrzeba? Gdy ten czas minie i nie wkleisz linku ja wkleję swój :)

PS: A jako że podałeś rozwiązanie prawidłowe to link do tego forum jest poza wyzwaniem a wiec sie nie liczy :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus napisał/a
Czy to jest NIC???
Tak. I to jest zarazem rozwiązanie zagadki pomocniczej którą tu wrzuciłem w odpowiedzi na post Joli ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
:)))

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

No właśnie ta pomocnicza mnie naprowadziła :)
1 ... 891011121314 ... 29