Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

1. łysy 2. mózg 3. pies
W 2 obstawiałbym imię ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Lubię zagadki :) Obstawiam tak  1. bo nie padało, 2. własny cień, 3. mężczyzna  był najszybszy bo miał wolne ręce :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Rysiu, a czy ta Twoja zagadka jest związana z jakimś powiedzeniem czy przysłowiem? Na początku pomyślałam, ze to diabeł  w myśl przysłowia - gdzie diabeł nie może tam babę pośle- czyli diabeł, ale to chyba nie to. A może chodzi o dziurę?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Jolu, a jak z tym psem i rzeką - bo mam zagwozdkę :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
rzeka byla zamarznieta, a pies przeszedl ja po lodzie

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
Dobrze się stało Ryo2, że zacząłeś wątek z zagadkami. To ujawniło i wyjaśniło wiele zagadnień typu "jak pracują mózgi grupy społecznej wyznającej określony światopogląd"? :DDD
Moje dziecko (7 klasa podstawówki) rozwiązywało te zagadki szybciej, niż Twoi towarzysze nadążali z wyszukiwaniem odpowiedzi w necie.:DDD
Ponieważ nie ma tam odpowiedzi na ostatnią zagadkę: "Czego nie ma nigdzie bo jest tam gdzie go nie ma?" więc pewne jest, że nikt tego tu nie rozwiąże, czyli należy oddać głos mojemu dziecku: "nigdzie nie ma niczego".

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
illum, dzieci maja wyobraźnie i  jeszcze chlonny mózg, ty nie powoluj sie na niby dziecko, tylko sam przyznaj sie ze ci sie kłebi pod deklem od takich zagadek:))) a taki 13 latek to moze byc mądrzejszy od ciebie co widzimy na forum

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
Tu nie chodzi o "mielenie ozorem po próżnicy", co najbardziej lubisz robić, ale o fakt, że dziecko rozwiązało od ręki zagadkę, nad którą wy, bezskutecznie pracowaliście w pocie czoła i pomimo wielu prób, nie daliście rady jej rozwiązać.
Ryo2 zapewne też nie znał odpowiedzi i męczyło go to od lat, więc spróbował tutaj, no i akurat miał szczęście.:)
1 ... 567891011 ... 29