Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
pies się energicznie otrząsnąl i byl suchy w mig:)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

pies się energicznie otrząsnąl i byl suchy w mig:)

A nieeee 😉

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
no to obaj przebywali w zakolu rzeki, ale to wtedy bylby ten sam brzeg a nie przeciwny

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Minęła 20.00, włączyłam sztuczne światło, więc chyba już wieczór  :-). Oto rozwiązania:

1.Wymieszane pastylki:
Podziel wszystkie pastylki na pół. Pierwszego dnia zażyj tylko "lewe" połówki, drugiego tylko "prawe".

2.Siedem sióstr:
Cecylia gra w Scrabble. Przecież Dominika nie może grać sama ze sobą.

3.Niebezpieczna winda:
A kto powiedział, że byłem w windzie w chwili wypadku? Wysiadłem na drugim piętrze.

Zagadki skopiowane ze strony:

buzz.gazeta.pl/buzz/56,156947,20301632,7-rewelacyjnych-zagadek-ktorych-prawdopodobnie-wczesniej-nie.html

Proszę nie podglądać póki Jola nie powie, że można ;-).

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Jola
Inna mama napisał/a
Proszę nie podglądać póki Jola nie powie, że można ;-).

Można 🙂
Ale najpierw popróbować bez zaglądania w odpowiedzi ....fajna zabawa :)))

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
uzupelniam odpowiedz tego pasażera "zawsze uważałem, że najlepszą metodą na podryw jest godzinna udawana obojętność niż trzygodzinne, czesto bezskuteczne namawianie"

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Odpowiedzią na zagadkę z postu startowego jest istotnie kolacja.  Brawo dla wszystkich którzy tak odpowiedzieli ale brawa też dla Agnieszki której odpowiedź również można uznać ;)

No to następna:  Czego nie ma nigdzie bo jest tam gdzie go nie ma?  :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Jola napisał/a
Z tej się uśmiałam taka prosta, ale ja nie wiedziałam 🙄

Pies i rzeka
Na jednym brzegu rzeki stoi mężczyzna, na drugim jego pies. Mężczyzna woła psa, a ten błyskawicznie przekracza rzekę i siada u stóp swojego pana. Na rzecze nie ma mostu, pies nie
przepłynął łodzią. Rzeka jest zbyt szeroka, żeby pies mógł ją przeskoczyć.

Jak więc to możliwe, że jego sierść jest zupełnie sucha?
Znaczy sie coś prostego i zabawnego .  Odpowiedź znam ale nie obeszło sie bez sprawdzania  , aż sie sobie dziwię ze na to nie wpadłem