Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
a mam tez taka odpowiedz - Cecylia z Dominiką gra w scrabble bo to gra dla min. 2-ch osób

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

ja na 1 pietro wchodzę pieszo, Twoje szczescie, ze wysiadłaś z tej windy juz na 1 piętrze
Jedziesz windą , wysiadasz na pierwszym piętrze , skad wiesz w takim razie ile osób wsiada lub wysiada z niej na wyższych piętrach? Chyba że z informacji powypadkowych.  Podejrzewam że tu chyba faktycznie chodzi o wyjście na 1 lub 2 piętrze

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

a mam tez taka odpowiedz - Cecylia z Dominiką gra w scrabble bo to gra dla min. 2-ch osób
Chyba tak :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
a teraz ja dam kawał na logikę-
" w przedziale pociagu, siedzi facet czytajacy gazete i zgrabna laska-po polgodzinie jazdy kobieta zaczyna sie denerwowac ze jej towarzysz podrozy ja ignoruje i nie zwraca na  nia uwagi-Ona chcac go soba zainteresowac robi miny, wzdycha, kreci sie ponętnie, zdejmuje buty, wystawia do niego kolana, a on nic-w koncu zdenerwowana i zdesperowana zwraca sie do niego "czemu mnie pan ignorujesz? co z pana za chlop? nie podobam się panu? jedziemy tutaj sami juz godzinę a pan nic-jestem oburzona"
i pytanie " co jej odparl ten facet "

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
'Najmocniej przepraszam ale czytam wlasnie porywajacy artykul o koserwacji wind" ;)

PS: No dobra , tu pewnie chodzi o cos innego ale nie mam pojecia o co :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
poczekajmy, zobaczymy co inni wymysla, ale puenta jest pouczająca:)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Widzę, że sobie nieźle radzisz Krzyś, w takim razie poniższa zagadka pewnie również nie sprawi większego kłopotu, proszę 🤗
Oczywiście dla każdego, komu się chce główkować ;)

Fałszywe monety
Masz pięć sakiewek, w każdej z nich jest 10 monet. Pieniądze z jednej z sakiewek są podrobione. Fałszywych monet na pierwszy rzut oka nie sposób odróżnić od prawdziwych, mają identycznykolor, rozmiar i kształt. Podróbki ważą jednak 1,1 g, a autentyczne monety 1 g.

Masz do dyspozycji niezwykle czułą wagę elektroniczną, ale możesz dokonać tylko jednego ważenia. W jaki sposób ustalisz, która sakiewka zawiera fałszywe monety?
🙄

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Odpowiedział: Czytam właśnie artykuł o...(ADHD/wściekliźnie/owsikach) i wiele objawów wskazuje na to, że powinna się Pani udać do specjalisty. "
Chyba że była to jedna z chorób tzw wstydliwych ;-)...
123456 ... 29