Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

uzupelniam odpowiedz tego pasażera "zawsze uważałem, że najlepszą metodą na podryw jest godzinna udawana obojętność niż trzygodzinne, czesto bezskuteczne namawianie"
Szczwane podejście :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2 napisał/a
Czego nie ma nigdzie bo jest tam gdzie go nie ma?  :)

Ojojoj, zabrzmiało jakoś filozoficzne :)
Myślę, myślę i myślę. ..i wymyśliłam ;))), że chodzi o coś co się jeszcze nie wydarzyło...

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Jola napisał/a

Ojojoj, zabrzmiało jakoś filozoficzne :)
Myślę, myślę i myślę. ..i wymyśliłam ;))), że chodzi o coś co się jeszcze nie wydarzyło...
Ciekawie kombinujesz ale to nie to. Rozwiązanie będzie jutro :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Czego nie ma nigdzie bo jest tam gdzie go nie ma?  :)

Może chodzi o CZAS?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Inna mama napisał/a
Czego nie ma nigdzie bo jest tam gdzie go nie ma?  :)

Może chodzi o CZAS?
Też nie ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
jest takie powiedzenie "wszedzie dobrze gdzie nas nie ma"

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
mnie pasuje to do próżni której podobno idealnej nie ma, a jednak sie twierdzi ze taka jest w kosmosie co chyba nie jest prawdą skoro rozchodza się w nim fale elektro-magnetyczne o różnych pasmach widmowych

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
idealnej próżni NIE MA NIGDZIE, a jednak JEST w glebokim kosmosie choc byc moze JeJ tam NIE MA bo to trudne do zbadania- zaskoczyłem Cię tą tezą? to taka w stylu Kasi:)
1 ... 3456789 ... 29