Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
myslalby kto, ze podstawowki przerabiane na koscioly ucza myslenia-z takiej szkoly p. Zalewskiej wyjdzie bezmyslna zindoktrynowana katolicka mielonka ktora bedzie studiowac na KUL albo u Rydzyka

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
To bardzo dobrze, bo naszą cywilizację zbudowali właśnie chrześcijanie.
Wy teraz, chcecie ją zniszczyć, dlatego sprowadzacie tu hordy muzułmańskie, żeby w Europie zapanował szariat i ciemne średniowiecze.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
tatuś napisał/a
"Czego nie ma nigdzie bo jest tam gdzie go nie ma?"
"nigdzie nie ma niczego".

No i błąd 🙄

Przy tak postawionym pytaniu:

"Czego nie ma nigdzie. ...?"

właściwą odpowiedzią jest:

"Niczego nie ma nigdzie, bo jest tam gdzie go nie ma."

 🙄

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
jego " dziecko " to teraz na polskim odmawia rózaniec,  wkuwa historie wg. IPN i przygotowywuje sie na lekcji matematyki do bieżmowania

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
Dzieci takie rzeczy wiedzą.,  Ja jako dziecko, również to wiedziałam.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
Tatusiowi gratuluję bystrego syna, ale mam pytanie...Ile zagadek rozwiązał tatuś samodzielnie?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Lubię zagadki :) Obstawiam tak  1. bo nie padało, 2. własny cień, 3. mężczyzna  był najszybszy bo miał wolne ręce :)

Witaj Wenus,

1. Nie padał deszcz.

2. Imię.

3. Mężczyzna z psem, reszta to postacie fikcyjne ;-).

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
tatuś napisał/a
Dobrze się stało Ryo2, że zacząłeś wątek z zagadkami. To ujawniło i wyjaśniło wiele zagadnień typu "jak pracują mózgi grupy społecznej wyznającej określony światopogląd"? :DDD
Moje dziecko (7 klasa podstawówki) rozwiązywało te zagadki szybciej, niż Twoi towarzysze nadążali z wyszukiwaniem odpowiedzi w necie.:DDD
Ponieważ nie ma tam odpowiedzi na ostatnią zagadkę: "Czego nie ma nigdzie bo jest tam gdzie go nie ma?" więc pewne jest, że nikt tego tu nie rozwiąże, czyli należy oddać głos mojemu dziecku: "nigdzie nie ma niczego".
Odpowiedź jest w necie tyle że nie umiesz szukać (a szukać musiałeś skoro uznałeś że jej nie ma) :)