Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
W zagadce nr.3 dodałam coś do opisu każdej z osób, była zbyt łatwe ;-), gdyby nie moje manipulacje wszyscy by trafili od razu ;-).

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus napisał/a
No właśnie ta pomocnicza mnie naprowadziła :)
Brawo :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
tatuś napisał/a
:)))
I cisza nastała. W takim razie o 20stej wkleję link. Zdążysz? :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

tatuś
Niestety nie mam doświadczeń w szpiclowaniu, jak niektórzy tutaj, więc nie projektuj na mnie.:D
Ja, do zdobywania wiedzy, zamiast internetu, używam rozumu i wiarygodnych źródeł.
I to nas różni.:D

[...]

Umiejętność wyszukiwania powszechnie dostępnych informacji w internecie to ma być szpiclowanie? Od kiedy? :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Grazie mille :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Ale z tą fikcyjną blondynką to lekka przesada ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tatuś
A tak w ogóle to o co Tatusiowi chodzi, my pobawiliśmy się w zagadki, Tatuś ubawił się naszą głupotą , czyli wszyscy zadowoleni...tak ;-)?
1 ... 9101112131415 ... 29