Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
Nie jestem. Mam nadzieję, że nie TYLKO ze względu na kolor włosów ;)))

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
mala zagadka, a w ktorym miejscu kobieta ma prawdziwy kolor wlosów?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
W nosie ;-D chyba.
Nie uważam Cię za blondynkę pod wiadomym względem!

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Nie mam paznokci ani kości lecz posiadam pięć palców. Nazwij mnie ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

mala zagadka, a w ktorym miejscu kobieta ma prawdziwy kolor wlosów?
Na zdjęciu z dzieciństwa? ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

pewnie też, ale nie kombinuj, przecież wiadomo:) po tym poznasz jaką ma "ondulację"

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

rączka z z rodziny Adamsów:)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
albo rękawiczka z programu tv " niewidzialna ręka " :)))
1 ... 11121314151617 ... 29