Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Inna mama napisał/a
Co wspólnego ma ginekolog-krótkowidz z psem?
Buuuuhahahaha :D
Czyżby wilgotny nos? ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Kołek rozporowy...tylko on mieszka z wkrętem...nie wiem.

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Dokładnie TAK ;-)!

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Kołek rozporowy...tylko on mieszka z wkrętem...nie wiem.
nieee :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Inna mama
Nieee? A to niespodzianka :-D, następne co mi przyszło do głowy to już "świństwo" ;-). Stąd ten ginekolog i pies ;-).

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

kurczak w jajku:)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
margiel wapienny w scianie )

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

kurczak w jajku:)
Ogólnie pisklak ale odpowiedź dobra , brawo :D