Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Wenus
Dokładnie :) Jakieś łatwe te moje zagadki. To mam jeszcze jedną i uciekam lulu.
Lekarz jakiej specjalizacji nie może poślubić swojej pacjentki?

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
lekarz pediatra

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Patolog :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

da®®io
ryo, chcesz zagadkę historyczna, ale na powaznie, Madziunia mi tym zabila cwieka

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Ryo2
Darek , jak zagadka to wrzucaj , ciekawe co to (i czy ma związek z Biblia) :D

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

Weterynarz :)

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)

no to znajdz w necie jakikolwiek slad, dokument zwiazany z RATYFIKACJĄ przez Niemcy Paktu Ribentrop-Molotow RATYFIKACJI czyli obustronnego zatwierdzenia przez najwyzsze czynniki- ZSRR to zrobił 31.08.39 w Moskwie, ale Niemcy nigdy tego oficjalnie nie RATYFIKOWAŁY owszem podpisywali tajne aneksy, umowy graniczne, ale samego paktu.prawdopodobnie Hitler nie ratyfikowal-aż dziw, ze Stalin o tym nie nalegał

Re: Pogłowkujmy czyli zagadki , szarady itp ;)